Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GoPro Hero4 Silver eller Black

  • GoPro Hero4 Silver eller Black

    Publicerad av dude på 16 februari, 2015 vid 07:11

    Hej!

    Fick en GoPro Hero4 i present. Frågan är, ska jag lägga till för att ha Black eller ska jag köra med Silver? Vad tycker ni?

    kontentin svarade 9 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • dude

    Medlem
    16 februari, 2015 vid 07:48

    Verkar som att Silver är den bästa om man inte kommer ägna mycket tid åt att filma 4K (som äter minne och disk) vilket kanske skulle kunna vara bra för att croppa i bilden och fortfarande få HD-kvalitet, om jag nu har tytt det rätt så att det är så det skulle kunna fungera.

    Trevligt att komponera bilden med skärmen på baksidan av Silver, och jag antar att det är lätt att öppna och stänga bakluckan för att komma åt knappen för att stänga av och på skärmen – om det nu möjligtvis inte går att göra det från vanliga menyerna med knapparna tillgängliga när den är i den vattentäta höljet.

  • bazmei

    Medlem
    23 februari, 2015 vid 09:22

    Jag skall lägga en beställning på black. Man vet ju aldrig vad som händer med 4k närmsta tiden på youtube osv…

  • kontentin

    Medlem
    25 februari, 2015 vid 13:04

    Det är inte så många som tittar med 4k på youtube för att man behöver en rätt bra skärm/TV för att det ska se bra ut.
    Jag rekommenderar att skaffa Gopro 4 Silver om du bara ska göra videor till youtube.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GoPro Hero4 Silver eller Black

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.