Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Gör om Köp & Sälj….

  • mrmille

    Medlem
    17 december, 2005 vid 12:02

    forum?

  • swe227

    Medlem
    19 december, 2005 vid 16:21

    vart fasen finns köp&sälj nu då?

  • ola_p

    Medlem
    19 december, 2005 vid 16:23

    Bland alla andra forum

  • achates

    Medlem
    19 december, 2005 vid 16:24
    Swe227 wrote:
    vart fasen finns köp&sälj nu då?
    JAG HITTAR INTE TILL SALU ETC.
    JAG SAKNAR EN TILLBAKA TILL GRUNDRUBRIKERNA KNAPP
    KLART RÖRIGARE INTRYCK
  • alexasu

    Medlem
    19 december, 2005 vid 16:27

    jag må vara dum, men jag hittar det inte.

  • ola_p

    Medlem
    19 december, 2005 vid 16:29

    Borta nu.. verkar som konfmaster fortfarande håller på att pilla för fullt…

  • jonatan

    Medlem
    19 december, 2005 vid 16:32

    Det kanske är bäst att glömma allt man sett idag, komma tillbaka imorgon och hoppas att allt var en dröm..

  • larssa

    Medlem
    19 december, 2005 vid 17:13

    Håller helt me. Skall nog hoppa ut från Steffo och låtsas att jag drömt alltihopa.

  • anders_hoffman

    Medlem
    19 december, 2005 vid 17:41
    jonatan wrote:
    Det kanske är bäst att glömma allt man sett idag, komma tillbaka imorgon och hoppas att allt var en dröm..

    Håller med helt o hållet!! Byt tillbaka till den gamla.. pleaase!! Mycket bättre!!

  • macl3an

    Medlem
    19 december, 2005 vid 19:03

    En sak som jag tänkte på med köp & sälj förut.

    När folk ska sälja exempelvis segel eller master borde de få mata in storleken på seglet eller ländgen på masten, när man sedan söker kan man välja mellan vilka storleks-/längdintervall man vill söka. På så sätt blir det betydligt lättare att hitta saker du är intresserad av.

  • macl3an

    Medlem
    19 december, 2005 vid 19:03

    Sen fattar jag inte varför man måste klicka på ett inlägg för snabbsvar? Spelar ju ingen roll vilket inlägg man klickar på, varför inte bara låta rutan vara “skrivbar” i direkt som på andra forum?

  • rasmus_w

    Medlem
    20 december, 2005 vid 02:06

    Jag insåg just en sak. Jag blir tokig på den förvalda sorteringsordningen på köp och sälj. När jag går in och kolla där vill jag nästan alltid se vilka nya annonser som ramlat in sen sist, inte vilka som just nu är populärast. kan man få välja vilken sorteringsordning som ska vara standard? Om inte vill jag att standard ska vara nyast först.

  • ola_p

    Medlem
    20 december, 2005 vid 14:42

    Jo, det spelar en viss roll för strukturen av forumet, om man läser i trådad visning så skulle det bli hopplöst om man inte kan följa strukturen.. Inte så jobbigt att klicka på sista inlägget om man bara vill fylla på tråden ju…

  • jmb

    Medlem
    20 december, 2005 vid 21:43
    Rasmus_W wrote:
    Jag insåg just en sak. Jag blir tokig på den förvalda sorteringsordningen på köp och sälj. När jag går in och kolla där vill jag nästan alltid se vilka nya annonser som ramlat in sen sist, inte vilka som just nu är populärast. kan man få välja vilken sorteringsordning som ska vara standard? Om inte vill jag att standard ska vara nyast först.
    Jag håller med Rasmus W att senaste annonsen i köp och sälj ska ligga först. Kronologisk ordning önskas som default tack!
  • basse

    Medlem
    21 december, 2005 vid 07:32

    Sorteringen på köp å sälj tycker jag borde vara “senast inlagd” som default och inte “flest kollar” som det är nu.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Gör om Köp & Sälj….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.