Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborg el. Varberg torsdag?

  • Göteborg el. Varberg torsdag?

    Publicerad av nordstedt på 8 oktober, 2008 vid 17:38

    Dmi visar 8-11 m/s från kl. 11 imorgon, Foreca och Windguru visar inte lika bra. Vad tror ni västkustveteraner? Läge att hoppa över skolan imorgon för att kitea heldag?

    trumpeten svarade 15 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • trumpeten

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 18:01

    Ska det vara så bra alltså?
    Får se om jag också kan hitta ut, hörs om det senare Martin

  • _sofia_

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 18:15

    Jag ska ner och kan åka genom gbg och plocka upp er, men sover i varberg så blir ingen resa tillbaka, kommer köra tors em och hela fredag, att vara student e najs :laugh:

  • johnk

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 18:56

    Jag funderar på dra till björlanda kile imorgon. Har aldrig varit där och känner för att testa nåt nytt nu när det ändå blir väst med inslag av nord. Och så är det nära.

    Nån mer?

    Om nån vill åka med mig så tänkte jag vara där vid lunchtid eller nåt och köra ett par timmar.

  • sourra

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 20:16

    Ledsen buddy, jag ska jobba och vara förkyld. Vi får ta och ses, du har nåt jag vill ha =)

  • johnk

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 21:53

    Har rekat ett par andra spots i gbg-området som kunde vara kul att testa också om nån e sugen på äventyr.

  • trumpeten

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 22:05

    MM jag skulle kunna va sugen , har egentligen lektion 13.15 så det skulle va bra att hamna på den men jag kan åka direkt till skolan, vad äre för secret spots du hittat?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborg el. Varberg torsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.