Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Göteborgare som är sugen på att kita…

  • andie

    Medlem
    10 maj, 2013 vid 00:32

    @marvoging 709901 wrote:

    Jag dammar av tråden något och hoppas på att det blir lite liv i den på nytt. Jag gick en kurs i Varberg i höstas och har sedan dess inte hunnit köra något. Skaffade utrustning i vintras (12 kvm) för att ha möjligheten att traggla på egen hand under våren. Men som boende i Göteborg utan biloch brist på vänner som surfar kan det stundtals vara svårt att ta sig till bra spots.

    Så är det någon som ska iväg och åka – helg i första hand – och vill ha sällskap (och kanske vara en hjälpande hand och har tålamod med en novis som mig), så är ni mer än välkomna att höra av er 🙂

    Hejsan!
    Jag är i ungefär samma sits som du. Gick en kurs på Gotland hösten 2011, men det rann liksom ut i sanden efter det. Gick återigen en kitekurs förra hösten i Ggb och skaffade egna grejer, men har ännu inte varit ute och kört på egen hand. Skulle vara riktigt kul att hitta lite folk att öva med. Har du tänkt ge dig ut nån gång den här helgen? =)

  • marvoging

    Medlem
    10 maj, 2013 vid 09:49

    @Andie 710322 wrote:

    Hejsan!
    Jag är i ungefär samma sits som du. Gick en kurs på Gotland hösten 2011, men det rann liksom ut i sanden efter det. Gick återigen en kitekurs förra hösten i Ggb och skaffade egna grejer, men har ännu inte varit ute och kört på egen hand. Skulle vara riktigt kul att hitta lite folk att öva med. Har du tänkt ge dig ut nån gång den här helgen? =)

    Hallå där. Jag kommer att köra på idag mellan Åsa/Varberg om vädret håller i sig runt 18 ikväll 🙂 Kommer dock att rulla söderut redan om en stund för lite andra saker först. Har du möjlighet att möta upp så är det bara till att höra av dig! /Sebastian 0703680074

  • lellor

    Medlem
    20 maj, 2013 vid 12:13

    Tja!
    Vi är två nybörjartjejer som e sjukt pepp på att komma ut och igång! Har en surfcar modell mindre men så länge man inte e rädd för att knö kan vi nog få plats ett par till 🙂
    Reggade på surfses.com men får inte riktigt igång det, anmälde mig till gruppen men sen förstår jag inte riktigt hur jag kommer vidare?! Måste man bli godkänd?
    //Dani

  • marvoging

    Medlem
    20 maj, 2013 vid 15:40

    @Lellor 710702 wrote:

    Tja!
    Vi är två nybörjartjejer som e sjukt pepp på att komma ut och igång! Har en surfcar modell mindre men så länge man inte e rädd för att knö kan vi nog få plats ett par till 🙂
    Reggade på surfses.com men får inte riktigt igång det, anmälde mig till gruppen men sen förstår jag inte riktigt hur jag kommer vidare?! Måste man bli godkänd?
    //Dani

    Jäklar så kul 🙂 är ny jag med och var ute för nån helg sen med två andra här från forumet. Surfses funkar som så att det bara syns när någon skriver, max två dagar bakåt. Så håll er uppdaterade genom att skriv när ni ska ut så brukar folk svara rätt snabbt 🙂 jag heter FranSansisco där. Jag är i Frankrike nu, men ser vindarna bra ut till helgen tänkte jag ge mig ut söder om Göteborg. Men har ju dock ingen bil, så vill ni dela soppakostnad och vill ha sällskap någon gång står jag till förfogande.

    /Sebastian

  • lellor

    Medlem
    20 maj, 2013 vid 19:07

    Ah sweet, check på Surfses! Fick upp grupperna nu iaf, då ska vi hålla koll där, har samma loggin som här! Vi kan tyvärr inte på två veckor, men v 23 är vi ‘kör kör kör’ så då e det bara att haka på! Hörs!

  • marvoging

    Medlem
    31 maj, 2013 vid 09:11

    @Lellor 710715 wrote:

    Ah sweet, check på Surfses! Fick upp grupperna nu iaf, då ska vi hålla koll där, har samma loggin som här! Vi kan tyvärr inte på två veckor, men v 23 är vi ‘kör kör kör’ så då e det bara att haka på! Hörs!

    Söndag ser bra ut än så länge och jag tänkte ge mig ut då. Inte fått så mycket respons på Surfses så jag tänkte att jag testar här. Någon som har samma planer?

  • filip-k

    Medlem
    5 juni, 2013 vid 15:43

    Jag drar ut lite längre ev på söndag från trollhättan, Om jag inte gör nånting här som är värt nära trollhättan så kanske jag åker längre ut mot gbg måste dock vara tillbaka för att jobba senast 18:00 så då får det bli relativt tidigt för min del.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Göteborgare som är sugen på att kita…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.