Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Göteborgskite imon…
-
Göteborgskite imon…
Publicerad av danielsan på 18 augusti, 2004 vid 20:50Är det någon som trotsar regnet och ger sig ut imon? Vore kul med lite sällskap!
honk svarade 20 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 39 Svar -
39 Svar
-
Hej, vi kör ner till skanör, 10m/s och sol, Göteborg ska få mer regn än vind, o då ska det ändå blåsa en kulling på 18 m/s
-
Om de bara e tillräckligt me vind.. E ja på.
Slutar 12 sedan kan jag dra.
/P -
Haha, gogga är bara ute efter pussy… får inte vi andra komma oxå?
Jag vill ut idag om det inte öser ner samt åskar mycket… skulle tippa på att vi försöker ta oss ut vid fyra-tiden om det löser sig med bil och sånt… Då blire nog Raugelund
Daniel, siktar du oxå på att åka dit?
-
Jag e nog på ner om sikten är minst 28 meter och det inte blixtrar horisontellt. Bilen e laddad iaf.
nic
-
Fett… fick just reda på att Pet inte kunde..
Kommer Askim funka idag?.. har inte varit där på flera år så jag skulle kunna tänka mig att testa det ifall folk vill.
-
Jag är på allt men just nu ligger vinden på 160 och det e inte så bra för askim … om man inte gör en surfari ut då.
nic
-
Körde i askim måndag o tisdag fungerade mycke bra. men då var det ren SV. Vill oxå åka idag antingen råge eller askim men det borde nog minska lite grann om jag ska kunna köra….
-
Jag kan tänka mig att åka dit bäst vind är samt där det finns folk.
Det ser väl bättre ut i eftermiddag, så det är väl bara att avvakta till dess.
Jag har bil så är det någon eller några som vill åka med så går det att lösa.
-
Jag håller på att försöka ragga fram dv-kamera och någon person som har lust att filma kommande dagarna.. hade varit roligt att försöka bygga ihop någon film från när det verkligen blåser..
Så ifall folk har möjlighet att ta med dv-kamera till rågelund eller vart det nu blir de kommande dagarna så vore det grymt!
Har kompisar här på jobbet som är grymma på sånt och som gör EP’s och sånt för våra produkter som gärna är med och klipper iordning filmen efteråt
-
Låter kul!
men blir det inte svårt att filma om det regnar en massa?
-
Jag har bil åker från gbg centrum ca 1700 om nån vill me. Fast det hänger lite på vinden. Vad tror Ni experter om vindstyrka ikväll…
Tel 0705-592611
-
Jag bangar idag, ADHD är sjukare än vanligt och är på djurakuten. Damp ligger hemma och är ensam, jag åker hem ifrån jobbet vid två så inte han möblerar om.
Men jag är på i helgen, ser lovande ut.
Logga in för att svara.