Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Göteborgskite imon…
-
Trött på alla filmer som visar solsken och isfritt. Blir gött med en film som visar råa verkligheten. Blir nog inte sämre för det. Bäst är om det åskar å haglar oxå så får man naturlig stroboskåp-effekt
nic
-
nu ligger vinden på 180 och det ska vrida mer mot SW i eftermiddag enligt prognosen.
-
Jag har dvkamera med vattenhus. Om någon har en billig cykelhjälm att donera kan man tejpa fast den me silvertejp å motvikt å få lite ridersview-action.
Fast jag är även sugen på en sån här
http://www.sports-camera.com/helmet_cam_pal.htm
nån som har provat?nic
-
den är FET! sätta den uppe i kiten och rikta ner mot surfaren, gryyymma bilder, fetto med action.
-
whaat? är den lilla en videokamera? spelas allt in i den på en gång eller måste man ha nån slagt extern pryl?
-
Behöver en vägbeskrivning till Rågelund
någon som har???
Ny inflyttad Gute.
/Pontus -
kör E6 söderut.
Efter ca 3,5 mil tar du av mot Åsa
kör rakt igenom Åsa och efter ett par kilometer ligger Rågelund camping
Har du kommit till Frillesås har du kört för långt. -
Välkommen till sveriges framstjärt Pontus
Nic: Det låter ju grymt… blire askim eller åsa?.. när kommer du loss?
-
Ja du behöver en extern pryl. Typ Sony DV whatevarrr med DV-in som man kopplar mojängen till. Men ändå.
Den som är överkomplig går på sladd sedan finns det sådana som sänder via radio fast då kostar det nog mera misstänker jag.nic
-
Ok, nu har jag kamera me maj men varken hjälm eller silvertejp. Du hade ju iaf hjälm, finns det silvertejp oxå måntro? Runt 1700 kommer jag loss. Askim vore kul men jag misstänker att det kan ligga för sydligt för att va någorlunda jämnt. Får se när vi närmar oss 1700.
nic
-
Vilken “vinkel” är bäst får askim?…
Jag funderar på att dra från kontoret om typ en timme..orkar inte med att sitta här inne nu… huvudvärk får man å allt..
-
SW tror jag folk brukar säga…
blir ju mer byigt om det inte är den vindriktningen.
-
Ja, SW är bäst men jag kan tänka mig att Askim klarar lite mer åt SSW bättre än det klarar WSW.
nic
Logga in för att svara.