Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborgstrakterna söndag 4 april

  • Göteborgstrakterna söndag 4 april

    Publicerad av pixo på 4 april, 2009 vid 10:07

    Jag tänkte starta vattensäsongen imorrn, har bott i Gävle några år men är tillbaks i vgregionen. Finns det några sköna lirare som ska surfa? Var kör ni?

    sourra svarade 15 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • litease

    Medlem
    4 april, 2009 vid 14:05

    Går i samma tankar men har beslutsångest. Jobbar natt idag och imon bitti så det blir ett sent pass. Är det någon idé att köra på väst i Göteborg eller bör man ta sig ner Varbergstrakterna?

  • sourra

    Medlem
    4 april, 2009 vid 16:44

    Prognosen börjar fisa ur…

  • meecrob

    Medlem
    4 april, 2009 vid 16:46

    Tror att vi kommer köra i getskär imorgon!

  • pixo

    Medlem
    4 april, 2009 vid 17:31

    getskär i stenungsund? Om prognoserna stämmer på morgonen så kommer jag dit. Lägg gärna ett inlägg innan du åker så jag vet att det finns folk på plats!

    /David

  • roland

    Medlem
    4 april, 2009 vid 21:31

    Söndag 4 april???

  • emill

    Medlem
    4 april, 2009 vid 22:15

    Jag är sugen på söndag! Prognosen verkar bli bäst för eftermiddagen. Ser ut att ligga nästan rak V då enligt FRV.

    Har inte så bra kännedom om göteborgstrakterna och vilka vindriktningar som funkar var.
    Identifiera en liten strand på lilla amundö, någon som har erfarenhet av den? 😀

  • zo0

    Medlem
    4 april, 2009 vid 22:57

    Det blir nog rågelund imorgon. Det äkar från norr men rågan kommer leverera skulle jag tro

  • r1k

    Medlem
    5 april, 2009 vid 08:29

    Getskär, någon rapport?

  • rimsson

    Medlem
    5 april, 2009 vid 08:36
    Pixo;538731 wrote:
    Jag tänkte starta vattensäsongen imorrn, har bott i Gävle några år men är tillbaks i vgregionen. Finns det några sköna lirare som ska surfa? Var kör ni?

    Min sasong gick aldrig over, sitter tyvarr har i Manly och vantar pa lite vind…sa tyvarr, nej..jag ska inte med imorgon:frown:

  • rimsson

    Medlem
    5 april, 2009 vid 08:39
    Roland;538788 wrote:
    Söndag 4 april???

    Heinsy! Hoppas du har halsat Renato, Lali och alkisen Louis i Taiba (om han lever fortf) fran oss eeey!

  • emill

    Medlem
    5 april, 2009 vid 08:42

    Har möjlighet att dra ut senare i eftermiddag. Förmodligen efter 14-15. Någon annan i göteborgstrakten som tror på det då och kan plocka upp mig på vägen? Mot bensin pengar såklart! Vore riktigt nice =) 0705750178

  • pixo

    Medlem
    5 april, 2009 vid 09:01

    ja, visst var det lurigt av mig att skriva fjärde.. Jag drar till getskär nu 🙂

  • betbangan

    Medlem
    5 april, 2009 vid 10:55

    Jag, Basse o Magnuzon tror mest på Getskär…vi sticker uppåt nu

  • roland

    Medlem
    5 april, 2009 vid 13:46
    rimsson;538813 wrote:
    Heinsy! Hoppas du har halsat Renato, Lali och alkisen Louis i Taiba (om han lever fortf) fran oss eeey!

    Visst har hälsat till alla mitt liv kretsar runt er…..
    Blir det några blekfeta Ozi brudar över till dig nu när Filip tar alla?????

    Kommer ni hem nåt???

  • sourra

    Medlem
    5 april, 2009 vid 15:16

    Rågelund sög balle men bara nån mil längre norrut stod flaggorna rakt ut. Aldrig mer åka på rosa dmi-prognos…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborgstrakterna söndag 4 april

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.