Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborgstrakterna söndag 4 april

  • magnuzon

    Medlem
    5 april, 2009 vid 16:51

    Getskär (kohagen) levererade 10+ m/s och sol 🙂

  • _sofia_

    Medlem
    5 april, 2009 vid 18:32

    Väntade i rågelund två tim men blev inge, gott häng me folk iaf 😉

    Påväg hem köpte ja 5L choklad glass för att tröstäta (för att det int blev ngn surf, deppigt) men det blåste ju i inlandet så ja pumpade upp vid mjörn i alingsås på vägen hem 😀

  • meecrob

    Medlem
    5 april, 2009 vid 18:52

    Som sagt hade Getskär 10+ och riktigt gött väder. Dock lite byigt vid hamnen så kohagen hade nog varit bättre då vinden vred mot mer västligt. Var även rekord som jag har sett där med 15 uppumpade kites
    på gräset och 7-8pers ute som mest.

    Riktigt nice var det.

  • above_the_law

    Medlem
    5 april, 2009 vid 19:17
    sourra;538865 wrote:
    Rågelund sög balle men bara nån mil längre norrut stod flaggorna rakt ut. Aldrig mer åka på rosa dmi-prognos…

    Varför åka söderut när DMI klart visade att det var fullt ös norröver?
    Ja just ja, “inget skärgårdssurf”;-). MEN yttre delen av Öckerö och Hönö/Fotö-sundet kändes knappast som skärgård.
    Riktigt fin vågsurf också i strålande sol på en “semi-secret” (i vissa kretsar i alla fall)… Den som söker med öppna sinnen skola finna;-)

  • che_riff

    Medlem
    5 april, 2009 vid 20:03
    sourra;538865 wrote:
    Rågelund sög balle men bara nån mil längre norrut stod flaggorna rakt ut. Aldrig mer åka på rosa dmi-prognos…

    Johan, Johan. Du måste ha lite tålamod :). Rågelund levererade efter att ni åkt. Fick inte bara runt 10 m/s utan även en lagom bränna av solen som var med oss hela dagen.

  • sourra

    Medlem
    5 april, 2009 vid 21:35

    Nåväl, jag fick ju 10 minuter måttfullt gubbsurf och min beskärda del sol.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborgstrakterna söndag 4 april

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.