Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gotland GÅR AV IMORRN!!
-
Gotland GÅR AV IMORRN!!
Publicerad av calle_b på 25 augusti, 2005 vid 09:08Fan fint! Som jag har längtat!:) Någon mer som ska ut härifrån? Jag tror det blir Sudersand för min del på fårö.
anonym-anvandare svarade 19 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
En liten fråga. Jag vet det kan vara bra förhållande på Fårö.
Hur är det på hösten när det blir bra våger och vind? Är man ofta ensam eller brukar det bli ett gäng att segla tillsammans med?
JJ -
Motigt. Det verkar som vinden drog förbi i natt. Sitter i Fåröaund och flaggorna hänger som råttpittar. Störande.
Vad tror du Charlie? Det verkar ligga mycket väst i vinden nu och kanske för mycket för Suder…Mr Anonym. När jag vart här tidigare så har det varit några på vattnet. Och om exempelvis Ekeviken bjuder till är jag nästa säker på att inte vara ensam… Sandstrand och fina förhållanden….
-
Tjena Calle!
Sitter i Visby och funderar på att dra ut, men det ser nästan ut att vara för lite för min del. Ikväll ska det kanske friska i lite mer, men om man ska tro foreca ska man nog vara längre söderut.. Fårö verkar ligga i lä i den här vinden..
Börjar jobba kl 17, men kanske kan ’sjukskriva’ sig och dra till gnisvärd eller kallbadhuset
-
Kallis funkade ypperligt bra idag på sydväst mellan 17:00- osv… Jocke gjorde flera fina botten svängar…hälsar, Peter
Logga in för att svara.