Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gott nytt på er sörfers

  • callekuling

    Medlem
    31 december, 2004 vid 08:44

    Ciao!
    Drar ner till några kompisar i Varberg. Verkar bli den seriösaste nyåret på många år. Trerätters på socitets restaurangen, lite damer och en och annan stänkare cool.gif

    Så gott nytt år på er allesammans!!

  • styret

    Medlem
    31 december, 2004 vid 09:53

    hem till en gammal gammal polare. den som hag började surfa med faktiskt. en varsin gigantisk pråm i kleva, hans nuvarande polare dyker upp så det blir väl dricka öl, käka nånting, sen lär dom komma igång med bilpratet och jag sitta tyst och se ut som ett fån och kanske, men bara kanske dyker det upp nån kvinnlig färgring man kan slå klorna i.
    så det blir lungt, men det är okej, jag säjer som james dean. Fylla på nyårsafton lämnar jag åt amatörerna.

  • herodude

    Medlem
    31 december, 2004 vid 14:06

    Allt sket sig fan igår me fest å grejjer så det ser ut att bli släkten i kväll.. jätte kul, verkligen..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 december, 2004 vid 14:19

    Gott nytt år på er Sörfers!
    Har ni några speciella visioner/ambitioner inför det nya Surf-året?
    Personligen så hoppas jag att jag skall lära mig att känna mig mera bekväm när jag använder fotstropparna.
    Hoppas även på fina och lite starkare vindar i Mälaren samt att min polare och jag återupptar vår gamla tradition med ett årligt långsurf. Surfa rund Dalarö (Askfatshamnen -Vadviken) vore kul tror jag.
    Gott slut och Gott nytt surf-år
    önskar
    Per-Arne

  • melonen

    Medlem
    31 december, 2004 vid 15:22

    Nice, några dalarö seglar det är inte varje dag. Bor själv på Ornö under sommarmånanderna, vi får fixa några fina dagar ¨på gålö… Alla ska alltid hänga på torö grin.gif

  • clemens

    Medlem
    31 december, 2004 vid 15:32

    nyåret firas på middag på lunds nation, i jusst det, lund….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 december, 2004 vid 15:56

    Att vindsurfa runt Ornö kanske inte heller vore så dumt! En polare och jag vindsurfade dalarö – Utö t o r för ex. antal åtr sedan. Samtidigt gick Ornö runt. Vi kom tillbaka kl 4 på morgonen! Vi var periodvis stela som pinnar!
    Per-Arne

  • 1tu3

    Medlem
    31 december, 2004 vid 16:04

    Gött nytt år till alla. Skall ha hem ett gäng, så jag har städat upp ungkarlslyan hela dagen. Sedan skall jag mata dem med gin o tonic så det blir sagt en och annan sanning… Hehe.. Dock inget roligt avslut på året med tanke på vad som hänt. Bistert

  • melonen

    Medlem
    31 december, 2004 vid 16:56

    ja då fick ni en trevlig segling över mysingen, där kan det bli lite waves när SW ligger på. Haha glida in på utö puben med brädan och slå sig ner skulle vara kungligt cool.gif

  • surferic

    Medlem
    31 december, 2004 vid 16:58

    Man kan nog inte fira årets näst sista dag på mycket bättre än vad jag gjorde:

    http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=273247&Main=273241#Post273247

    Gott nytt på er alla!

  • Trikare

    Gäst
    31 december, 2004 vid 16:59

    Kul för er, en annan har inflensan, feber och snuva.
    Ska ta några stänkare, så att jag blir av med skiten i hallsen. Vet inte om jag orkar vara uppe när det här året tar slut. Får hoppas jag mår bättre nästa år.
    Ha det så kul och fästa lite för mig också.

  • el_duderino

    Medlem
    31 december, 2004 vid 19:51

    ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN slutar man jobba.. nu e d bara hem å anfalla champagnen direkt!
    GOTT NYTT ALLA DUDES!!!!!!!!!!!
    grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 december, 2004 vid 20:42

    Tja, Gött nytt på er era KUKAR
    Fett party hemma hos mannen i källered
    /Kelso Johnne(Bjornhead) Martin da man

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gott nytt på er sörfers

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.