Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing gps top10 2007

  • gps top10 2007

    Publicerad av tbsurf på 1 januari, 2007 vid 11:59

    Grattis Patrick Axzell
    Jag var precis inne och verifierade din session, även fast jag inte sett någon fil
    Kände att det är bäst att det går undan nu om vi ska passa på att få en svensk med på top10 listan
    Grymt mannen

    jester svarade 17 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 25 Svar
  • 25 Svar
  • axxelerator

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 12:05

    Filen kommer i din mail. Det känns bra! 🙂

  • the_novice

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 12:07

    Hur bar du dig åt för att “bara” köra 5.9 km?

  • axxelerator

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 12:15

    Hade gäster hemma som väntade på frukost, så det blev bara några korta rundor. Och sen ska ju erkännas att jag hade bråttom hem för att kunna lägga ut tiden innan alla australiensare kapat samtliga top 10-platserna 😉

  • oaxen

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 15:52

    TBsurf!

    Snälla rara kan du verifiera min tid också. Visst den är rätt usel, men just nu ser det som om min enda chans att komma in på topp 10 2007 ligger vidöppen.

  • tbsurf

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 16:37

    @Oåxen 356984 wrote:

    TBsurf!

    Snälla rara kan du verifiera min tid också. Visst den är rätt usel, men just nu ser det som om min enda chans att komma in på topp 10 2007 ligger vidöppen.

    visst, det är fixat
    coolt med 2st svenskar på top10

    inga fler som varit ute idag? :laugh: :laugh:

  • tbsurf

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 16:42

    @tbsurf 356986 wrote:

    inga fler som varit ute idag? :laugh: :laugh:

    såg att Mats Ferner varit ute så jag “yes’ade” den me

    det är inte sant med 3st på top10
    kan inte överleva många sekunder nu
    har ju blåst bra på sp idag tex

  • oaxen

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 16:46

    Tack!

    Man får njuta så länge det varar!

  • tobhed

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 17:02
    tbsurf;356988 wrote:
    såg att Mats Ferner varit ute så jag “yes’ade” den me

    det är inte sant med 3st på top10
    kan inte överleva många sekunder nu
    har ju blåst bra på sp idag tex

    Varför kommer inte tiderna från SP in på top10? Det finns ju både 40 och 41 knop gjorda?

  • faster

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 17:42

    Deras RTK måste verifiera dom för att komma upp på top.10

  • axxelerator

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 17:47

    Underbart är kort… nu har holländarna kommit hem från sina plattvattenseglingar idag och petat ut oss svenskar från top 10. Well, well, det var fint så länge det varade!

  • jester

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 18:04

    Japp… Nu måste jag tangera mitt peronbästa för att ens hamna på listan. Fi faen va jag suger på att åka fort… Men har iofs kul ändå… 😀

  • tbsurf

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 05:33

    @Jester 357002 wrote:

    Japp… Nu måste jag tangera mitt peronbästa för att ens hamna på listan. Fi faen va jag suger på att åka fort… Men har iofs kul ändå… 😀

    om jag räknat rätt nu så tog det 9 dagar på nya året innan alla top10 platser var över 40 knop

    sannslöst

  • pugge

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 06:45

    @tbsurf 358557 wrote:

    om jag räknat rätt nu så tog det 9 dagar på nya året innan alla top10 platser var över 40 knop

    sannslöst

    Av dom så är 90% av tiderna i Australien. 80% Sandy Point 10% West Kirby (England) Och resterande 10% ett annat ställe i Australien.

    Fan vi bor på helt fel ställe!:( Dom har det för bra där nere!

  • jester

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 07:29

    Men frågan är om dom har roligare egentligen? Är ju ganska spänbnande att försöka köra snabbt när det är lite guppigt.

  • Oregistrerade

    Gäst
    10 januari, 2007 vid 09:55

    Jag fick en idé som kanske kan hjälpa svenskarna till en top10 placering. Ni vet att man använder en slags flytande slang för att skärma av oljefält som liknar dem man har i simbassänger. Lägg ut 500 meter sådant och ni får ett bonat golv. Kanske kan man minska ytspänningen med lite diskmedel? I ett oljefält är säkert vattnet mindre choppigt också, men det kan bli lite sämre andrahandsvärde på prylarna om man plöjer igenom detta, kanske är det värt detta för några knop till?

    Har ni förresten varit ute när det har spöregnat någon gång och lagt märke till hur vågorna nästan helt dör ut? Kanske kan man på konstgjort väg minska ytspänningen med en enorm dusch eller vattenkanon för att vinna några knop.

    OBS! Hälften av detta är seriöst. Varför inte satsa på att förbättra förhållanden när man lägger så mycket krut på utrustningen för att förbättra sig någon knop.

    / speed wannabe

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing gps top10 2007

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.