Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GRAN CANARIA 2005 ny sida (med ny uppdatering)

  • GRAN CANARIA 2005 ny sida (med ny uppdatering)

    Publicerad av bonasurf på 11 augusti, 2005 vid 08:07

    Vi spenderade 2 veckor i Gran canaria i samband med PWA tävlingen iår. Det var 15 dagar med 100% vindstatistik och 4.2 varje dag . Dvs idén med att visa en bild på vindmätaren varje dag kom av sig en aning. 🙂
    Vi fottade och filmade hela tiden. Det finns massor utav material och då high TV verkar ha missat denna tävling kanske det är fler som är intresserade av att kolla.
    Som sagt mycket av material så det kommer läggas ut stegvis.

    ps vet att jag blandar svenska och eng. ska fixax det.

    http://www.wiqvist.com/Webb/grancan2005/

    bonasurf svarade 18 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • _alexander

    Medlem
    11 augusti, 2005 vid 08:30

    NICE! laugh.gif

  • larry

    Medlem
    11 augusti, 2005 vid 08:56

    Skönt grabbar. Nu blir man ju rätt suktad.

    //Larry

  • imported_borje

    Medlem
    11 augusti, 2005 vid 09:07

    Ser härligt ut, man blir avis!

  • fnassel

    Medlem
    11 augusti, 2005 vid 09:13

    Det där såg ju sjukt tråkigt ut!
    Man får ju ingen tillbaka längtan alls!
    Skämt och sidor, Kul att se att en del får riktigt fin surf.
    Fina bilder är det också, fortsätt så!

    Surfa bör man annars dör man.
    Fnassel.

  • bonasurf

    Medlem
    11 augusti, 2005 vid 12:47

    Ser ju ut som du varit där i år också. Och fått bra swell dessutom? Shit med prylar du håller dig med?
    Riktigt söt kille du har. Kan det vara något?

  • fegler

    Medlem
    11 augusti, 2005 vid 13:47

    Hade ni med er egna brädor/riggar eller hyrde ni på plats? Var i så fall?

    Jag ska ner till Pozo i 2 veckor. Funderar på att bo hos Cutre. Bodde ni där ngt?

    /Per

  • bonasurf

    Medlem
    11 augusti, 2005 vid 13:51

    Nej vi åkte charter med inkluderat boende vågade inte chansa då det var tävlingar och llt verkade bokat. Men om du/ni inte ska ha bil är cutre rätt ställe. Hör av dig till Jonas på http://www.cutre.com så fixar han det till dig. Annars om man åker med fritidsresor ospecat så brukar man hamna på Monte Feliz som ligger så nära pozo man kan hamna om man vill bo på hotell. Tar ca 15 min med bil. Vi har hamnat där varje gång vi valt fritidsresor men det finns ju aldrig några garantier när det gäller ospec.

  • bonasurf

    Medlem
    11 augusti, 2005 vid 15:02

    Hyra antingen på dunkerbeckcentret i bahia. Britt tar hand om er, hehe! eller hos jonas i pozo/cutre. Men han har inte alltid grejjer vad jag förstått så kolla det noga.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:19

    Tja Per,

    Jag bodde på cutre hostal, det funkade kanon. Riktig skönt att bo i pozo så man kunde köra flera vindsurfing pass per dag. Hoppas du får mkt vind!

    /Christian

  • fegler

    Medlem
    12 augusti, 2005 vid 08:34

    Christian, hyrde du bräda/rigg hos cutre? Va det justa grejor och vad kostade det?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2005 vid 09:43

    Nej jag plockade även med mina grejer ner till GC, jag var där nästan 1 månad så det känndes lite drygt att hyra.

    Men maila ner och kolla med Jonas om vad det är för grejer han har för uthyrning. Jag tror att det är top off the line prylar. Andreas/Christian Olsson hörde från Dunkerbeck deras prylar var sjyssta. Jag tror att de fick en linje på 3 segel/skalle.

  • larry

    Medlem
    12 augusti, 2005 vid 10:04

    Jo. Jag hade en pangvecka i våras.

    Snygg bakåt av Kristofer. Stabilt!!

    //Laban

  • bonasurf

    Medlem
    16 augusti, 2005 vid 09:54

    Ny dag upplagd air cacho t-bone mm.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GRAN CANARIA 2005 ny sida (med ny uppdatering)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.