Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gran Canaria – Uthyrning

  • Gran Canaria – Uthyrning

    Publicerad av anonym-anvandare på 30 januari, 2002 vid 18:52

    Jag ska till Gran Canaria v7. Vad finns det för ställen att hyra utrustning på? och var är det bra att vindsurfa? Har hört att det är rätt elaka vågor i Pozo.. finns det något snällare ställe?
    Axel

    teabag svarade 22 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 januari, 2002 vid 19:56

    SideShore i Aguila Playa precis vid Bahia Feliz har allt du behöver samt en svensk kille som jobbar där. Ta kontakt med Paddy på Surfersworkshop.com han har mer info. Du når Paddy på paddy@surfersworkshop.com

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 januari, 2002 vid 10:57

    Paddy når du inte på adressen ovan då han är i pozo just nu. Han finns nås på surfersworkshop@hotmail.com / Frederik Hjelmqwist

  • teabag

    Medlem
    31 januari, 2002 vid 20:13

    Stryker skjortan och trots att jag lyssnar till min bästa surfmusic så hjälps det inte – att stryka skjortor är tråkigt.
    Längtan är dock större.
    Bahia Feliz två veckor – haja – Lördag idag Torsdag åka Lördag stryka Torsdag.
    Julia på Bamseklubb & pappa kan träna surfning och hyra prylar & gå på kurs samtidigt..Jojo
    Prylar hyrs hos http://www.club-mistral.com det är mycket snällare än POZO och passar därför pappa.
    Ha´det och minns

  • leoboy

    Medlem
    2 februari, 2002 vid 18:15

    va på GC nu under julen…vi hyrde allt genom Jonas på cutre i pozo och han hjälpte oss med bil uthyrning med så att man lätt kunde ta sig mellan ställerna..han hade det nyaste i det mesta…men ta med egna hängsele linor, vi glömde…

    /Leo

  • poopzilla

    Medlem
    4 februari, 2002 vid 12:39

    Kan du eller någon berätta mer om Bahia Feliz. Rekomendera ngn stans att bo, vad kostar det, vad finns i övrigt i byn (flickvännen måste ha ngt att göra) skall man hyra bil, eller? Vilka förhållanden är det så här års (vågor o vind)? Vad kostar saker och ting: hyra bräda, bil, hotell/rum för 2, mat?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 februari, 2002 vid 20:13

    bahia verkar ju passa perfekt! ungefär hur mycket kostar det att hyra utrustning? behöver man våtdräkt? jag har bara en tjock jäkel.. blir det kanske för varmt? hur mycket brukar det blåsa?

    Axel

  • teabag

    Medlem
    18 februari, 2002 vid 18:56

    Just hemkommen seglade och svalde saltvatten 10 dagar av 14 emedan fru solar sig och dotter leker i bamseklubb.
    Alla var där ur världseliten nästan. Men det är bara ett “a perfect place for training freestyle ” som en ur Tysklandseliten sa emedan polarna satte piruetter
    360 or quack tacks ….som rinnande vatten.
    Själv tittade jag bara förvånat på och övade vattenstarter i 17 m/s som värst.
    http://www.club-mistral.com har allt och fritidsresor har bamseklubb

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gran Canaria – Uthyrning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.