Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Grattis med ‘Sverige Classic Wave Cup’ og VM på sk

  • Grattis med ‘Sverige Classic Wave Cup’ og VM på sk

    Publicerad av tws på 7 mars, 2011 vid 00:02

    Wow, det her ser bra ut. Som norrman benytter jeg anledningen til å kuppe en tråd og være den første til å kommentere Svenske Wave Cupen. Det er jaggu meg på tide at dere kommer i gang med alle de fine spottene der har. Siden alle kan fikse en konkurranse proklamerer jeg en event på Åsa så fort isen går. Japp, helt sant, en har jo noen events på samvittigheten siste tre år.

    Men til noe annet. For at dere skal glemme Nortug, Helner :tongue: og VM på ski så fort som mulig, her er en vignett min kompis Audun Sandvold har klippet og satt 3D effekter på for Norsk TV. Sjekk detaljene nøye. Feil forum riktignok, men likevel, den beste sportsvignetten jeg har sett. Neste gang Bua tar av er Audun med og filmer.

    Vignett Oppdrag Sognefjorden from Flash Studio on Vimeo.

    marcus svarade 13 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • tws

    Medlem
    7 mars, 2011 vid 00:03

    OK, embed går dårlig så her da. [ame=”http://vimeo.com/19972686″]Vignett Oppdrag Sognefjorden on Vimeo[/ame]

  • jat

    Medlem
    7 mars, 2011 vid 05:48

    Härliga klipp! Nu är jag inte bara upprörd över skidåkningen, utan också upprörd över att Norge har så vacker natur!
    🙂
    Smile!
    Härliga klipp!

  • marcus

    Medlem
    7 mars, 2011 vid 09:51

    Håller med …snyggaste sportvignett jag sett …..grym…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Grattis med ‘Sverige Classic Wave Cup’ og VM på sk

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.