Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Grill/Filmkväll hos LBWS lördagen den 16/5‏

  • Grill/Filmkväll hos LBWS lördagen den 16/5‏

    Publicerad av bananen på 11 maj, 2009 vid 09:18

    Lördagen den 16e maj kommer LBWS fixa lite lördagsmys nere vid klubben i Lomma. Konceptet är lika enkelt som genialt – vi grillar, chillar och kollar på surffilm. Alla LBWS medlemmar är välkommna. Om du inte är medlem är detta ett bra tillfälle att bli det!

    Du tar med det du vill äta och dricka och vi kommer att se till att glöden är perfekt 19:00! När vi är mätta och glada och solen sänkt sig en aning kör vi några surffilmer på LBWS grymma AV-anläggning (hehe). Gissningsvis rundar vi av kvällen med lögner om årets surf hittils och framföralt, de som komma skall.

    För den som vill tjuvstarta, kommer bastun vara varm från kl 17.

    Ingen anmälan behövs, men skicka gärna ett mail till jonas.andero@lbws.com om du tänker komma, så vet vi hur många gafflar som behövs smile_teeth.gif.

    gnutten svarade 15 år sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • johan_gbg

    Medlem
    13 maj, 2009 vid 07:19

    Låter najs

  • bananen

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 18:12

    Upp upp

  • 0gge

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 20:54

    Coolt! I’ll b there!

  • gnutten

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 18:52

    Tackar för en trevlig kväll!

    it could be the drink of your life

  • kapten-k

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 20:41

    @Gnutten 547258 wrote:

    Tackar för en trevlig kväll!

    it could be the drink of your life[/QUOTE

    Nåt känns fel med den bilden… jag har aldrig haft hjälm när jag slabbar med epoxi, eller haft munskydd och epoxi i handen när jag har kört motorcykel.

  • klang

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 21:58
    Kapten K;547289 wrote:
    @Gnutten 547258 wrote:

    Tackar för en trevlig kväll!

    it could be the drink of your life

    Nåt känns fel med den bilden… jag har aldrig haft hjälm när jag slabbar med epoxi, eller haft munskydd och epoxi i handen när jag har kört motorcykel.[/quote]

    Man kan aldrig vara nog försiktig när det gäller epoxi 😀

  • bananen

    Medlem
    18 maj, 2009 vid 07:49

    It could have been the headache of my life

  • 0gge

    Medlem
    18 maj, 2009 vid 14:05
    Gnutten;547258 wrote:
    Tackar för en trevlig kväll!

    it could be the drink of your life

    Tack för en trevlig bakfylla igår och idag! Är det bartendern på bilden? Kan förklara ett och annat!

  • gnutten

    Medlem
    18 maj, 2009 vid 16:46
    Kapten K;547289 wrote:
    Nåt känns fel med den bilden… jag har aldrig haft hjälm när jag slabbar med epoxi, eller haft munskydd och epoxi i handen när jag har kört motorcykel.

    Man måste ju följa alla råd på konfen 😮
    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=65354″]Härdningstid!! – http://www.Surfzone.se[/ame%5D (se mot slutet av tråden…)

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Grill/Filmkväll hos LBWS lördagen den 16/5‏

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.