Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing grym session på Tippen

  • ian

    Medlem
    23 januari, 2005 vid 06:17

    kul med nya färger, blir väl till att söka till ett Kite-jägarförband när man mönstrar då.

  • dirk_diggler

    Medlem
    23 januari, 2005 vid 09:50

    köp en sola i stället. kostar en femhundring mindre också andas den (slipper svett), där e hela latexfötter (varmare fötter=längre åktid), dragkedjan sitter fram (gör att du kan öppna och stänga själv samt att du är rörligare med händerna bakom ryggen) och sen e den ju dessutom snyggare än pyron. ända nackdelen hittills som jag märkt e att jag måste vara noga med att ta på selen rätt annars viker sig dragkedjan ovanför selen och då ser jag inte kroken.

  • kitesweden

    Medlem
    23 januari, 2005 vid 12:19

    Ni har inte sett cammo pyron då !?
    Den är perfekt för militärer, den gröna på bilden finns inte mer..
    OceanRodeo har testat dräkter som “andas”, problemet var: om man kör i saltvatten så täpps membranen till efter en tid..

  • dirk_diggler

    Medlem
    23 januari, 2005 vid 12:38

    jo har hört de me, får se vad som händer med denna. 1 års garanti så händer nått får man ju ha en ny.

  • kitesweden

    Medlem
    23 januari, 2005 vid 14:29

    Skulle vara intressant att höra om din dräkt verkligen får ut all fukt från dräkten, inte ens dom värsta goretex plaggen klara att få ut fukt när vi kitar på vintern. Fukt kommer alltid att uppstå, men det är inget problem eftersom man endast har på sig syntetmaterial under..

  • dirk_diggler

    Medlem
    23 januari, 2005 vid 20:33

    nä allt kommer inte ut. men det är gött å slippa det värsta.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing grym session på Tippen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.