Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GT 31’an laddar inte till kort, tips önskas

  • GT 31’an laddar inte till kort, tips önskas

    Publicerad av marcus på 4 oktober, 2011 vid 18:39

    En av mina GT 31’or laddar inte över till SD kortet.
    Den visar farter som vanligt i displayen men det står 0 kB när jag ska föra
    över filen till datorn. Har bytt SD kort men det hjälper inte.
    Hade lite fukt i Aquapacken för en vecka sen och sen dess har det inte fungerat.
    Är det kört eller kan det gå att göra något åt det ?
    Tacksam för förslag på ev. åtgärd som kanske hjälper.

    (Någon som har en GT 31’a att sälja till på Öland torsdag morgon ? Kan bli riktigt bra då
    och två GPS’er behövs vid ev. rekord. O bra att ha två på SM till helgen med)

    hanko svarade 12 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • seve1000

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 19:41

    Jag har exakt samma problem med min efter att jag fyllde aquapacken i somras. Hittar inte kortet annars funkar den!?

  • marden

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 19:42

    Inget förslag ,om du nu inte har den lilla spärren på sd-kort åt fel håll …

    Men dom/jag som åker från sthlm Skulle kunna köpa en och ta med till dig …

    Satt och kollade tidigare idag om någon lagt upp någon förvarning på gp3s om rekord på torsdag men det kanske kommer…

  • marcus

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 20:36

    Men det låter ju helt suveränt Mården om någon av er skulle kunna köpa med en
    GT31 …och om ni lyckas ladda den innan så vore det med klockrent (för det kommer det
    inte finnas tid till) …..
    Sms eller ing gärna om du vill att jag ska föra över pengar direkt …annars får du dem på plats.
    Markus med brossa, jag o Mattias kommer nog vara där redan vid 8 tiden om proggen ser ut som nu …
    Vi syns där. Är kanske bästa att förvarna på GPS sidan för säkerhets skull …

    Mitt tele 0766 267800

  • hanko

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 12:24

    Fixar det sig inte Marcus så kan Mattias J hämta min så får du låna den under rekordförsöket. Jag jobbar ändå (som vanligt). Mattias har mitt mobilnr. Han kan t.o.m få den blåljuslevererad hem !!

  • marcus

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 12:44

    Det här med Surfzone o alla goa speedgubbar är fantastikst …stort tack för ditt erbjudande Hänkö o alla andra snälla …. det har precis fixat sig. Mick hade en extra hemma som de tar med sig ner till Haga ikväll …dessutom har Björnen lovat fixa till inställningarna i den ….
    det hade tagit en halv livstid för mig att göra det ….och ändå blivit fel förmodligen….

  • marden

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 12:58

    @ hänkö du har väl inga fartkontroller på vägen mellan sthlm o haga imorron bitti ?och om du har det så får du blunda när en liten bmw passerar….;)

    ingen som vill åka med ? lite långt att köra själv..

    såg att ni var flera som var ute efter rekordet kul.

  • hanko

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 13:28

    Hehe…Mården…Jag har en förmåga att titta bort när det kommer överlastade surfmobiler både från Norr o söder hehe!! Men passerar du mellan 06-07 imorrn bitti kan väl patrullen erbjuda ett kaffestopp på E22:an utanför Västervik. Jag går av 07 och sen speedsova och hoppas få nån timme på kanske världens sämsta surfspot, Lucernafjärden. Grejerna är lastade och nu har jag ju en GPS oxå eftersom Marcus fixade tekniken på annat håll. Hur som helst ……kör så det ryger om brädorna imorrn. Ser fram emot att kolla PB:n på GPSSS imorrn kväll!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GT 31’an laddar inte till kort, tips önskas

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.