Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Guadelope?

  • hakisch

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 19:08
  • litease

    Medlem
    16 september, 2008 vid 20:50

    Nope, inte varit där men träffade en tjej som var därifrån och hon var jädrigt fräsch. Var nog inte mer än sju år iofs men ändå. hälsa henne när du ser henne 🙂

  • larssa

    Medlem
    24 september, 2008 vid 12:05

    @above_the_law 488778 wrote:

    Någon som varit där och surfat/kitat?
    Bilder och tips!

    Häng med till Kenya istället Nic!

    http://www.waveriders.biz/infopages/Kenya_Nyali_Beach_The_Resort/176/247

  • vogon-jeltz

    Medlem
    26 september, 2008 vid 20:34

    Ja exakt Vågor till dig erbjuds samt Mohitos och annat .
    Dom kallar mig Joda för mina menings uppbyggnader

  • above_the_law

    Medlem
    12 oktober, 2008 vid 07:35
    Larssa;502217 wrote:

    Tackar för inbjudan Larssa:-)*! Och övriga för länkar och tips…
    Ser ju riktigt intressant ut med Kenyas kust också, framför allt vindstatistiken. Prisnivån där nu? Vi var ju på Zanzibar för några år sedan men det var rätt dyrt. Ffa dykningen.
    När drar ni?
    Vi får väl snackas vid hur det var när ni varit där om inte annat…
    Har ju redan bokat Kitesafarin till Guadelope 28 jan 2 v. Får dock se om det funkar, eftersom jag inte fått ledigt ännu…

  • larssa

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 08:30

    @above_the_law 507515 wrote:

    Tackar för inbjudan Larssa:-)*! Och övriga för länkar och tips…
    Ser ju riktigt intressant ut med Kenyas kust också, framför allt vindstatistiken. Prisnivån där nu? Vi var ju på Zanzibar för några år sedan men det var rätt dyrt. Ffa dykningen.
    När drar ni?
    Vi får väl snackas vid hur det var när ni varit där om inte annat…
    Har ju redan bokat Kitesafarin till Guadelope 28 jan 2 v. Får dock se om det funkar, eftersom jag inte fått ledigt ännu…

    Guadelope e nog inte helt fel det heller. En polare har varit där o jag har kollat in det innan. Verkar nice. Vi drar till Kenya den 25:e jan så vi e borta samtidigt. Får dela erfarenheter o upplevelser över några pilsner sen 😉

  • alesand

    Medlem
    30 november, 2008 vid 16:09

    Heppåre!

    Det låter ju rätt så nice..! Själv sticker jag 16-30 december och längtar nå sjukt, nu i den allra mörkaste av svenska höstperioder..!
    Kommer lätt ta ett antal hundra bilder, och några borde bli så pass bra att kunna läggas upp i januari då jag är hemmavid igen.

    För övrigt så finns mer info här:
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=60281

    Bland annat finns en hel radda surfspot uppraddade och övrigt tjöt om Guadeloupe.
    Startade tråden där, iom att jag int sett att det var uppdelati vind-/kitesurf, men men …

    Nu blir det tillbaks till studerande av Guadeloupe, vår gamla kolloni (för endast ett år…)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Guadelope?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.