Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Guadeloupe 2veckor i mars.

  • hellgren

    Medlem
    17 mars, 2008 vid 10:51

    tack för tippset angående låne grejjerna och så. Tjejen hade ringt till dom och det var ju precis som du sa. Men nu har vi skriftligt på att vi ska få låna allt gratis. Blev det några problem för dig?

    Jonte, du kan väl försöka komma ihåg att hålla en bräda åt mig varje dag? 😉
    Nej seriöst nu, tror du det blir svårt att övertyga folk om att man fått tillåtelse att låna sakerna gratis. Kommer alla bli arga på en?

  • hampuss

    Medlem
    26 mars, 2008 vid 13:34

    Precis hemkommen nu! Det har varit riktigt härligt där. 27grader i vattnet och klarblått vatten. Vinden var sådär, lite byig och inte så stark men vissa dagar blåste det på. Dock så är det nästan alltid offshore så man måste simma ut 150-200m.

  • hellgren

    Medlem
    27 mars, 2008 vid 08:14

    Oh låter härligt! Bilder?

    Några vågor? Hur va hotellet? 🙂

  • hampuss

    Medlem
    27 mars, 2008 vid 18:02

    Under tre dagar så var det 4m vågor på prognosen, i le muele tror ja de va. Hotellet var helt ok.
    lägger upp lite bilder snart.

  • hellgren

    Medlem
    1 april, 2008 vid 08:30

    Tja igen!

    Hur går det med bilderna? Förlåt att jag tjatar men jag börjar bli sjukt sugen på att åka nu.

    Hur gick det med gratis prylarna? Var det nå strul eller gick det bra att bara plocka?

  • hampuss

    Medlem
    1 april, 2008 vid 17:32

    sl271013mr8.th.jpgsl271037hv4.th.jpg sl271040lj7.th.jpg sl271041tn0.th.jpg sl271064jj2.th.jpg sl271116ws6.th.jpg

    De första bilderna är från St.Anne, där är det bättre surf än vid hotellet. Det tar ca +1timme att åka dit. Bilden från den lilla ön är isle caret som ligger norr om Guadeloupe riktigt häftig ö! 300meter utanför den ön rullar de in riktigt fina vågor. Bilden med vågen är från den östra spetsen på ön.

    Jag hade inga problem med att få sakerna, det var bara o ta för sig..

  • hellgren

    Medlem
    3 april, 2008 vid 11:32

    Fan va nice det der ut! Nu är det mindre än 2 veckor tills vi åker! Wohoo!

  • tompan_ts

    Medlem
    7 april, 2008 vid 06:53

    Tja, jo då var det dags att åka snart, närmare bestämt nästa vecka far vi.
    Börjar bli lite osäker nu, jag tänkte ta med mig prylar men har bara 5.8 o 108L freestyle som största grejjor. Kommer det att räcka eller är det för litet? Nån som vet?
    Hmm vill ju segla på egna grejjor.

    9 dagar kvar…..

    /T

  • hellgren

    Medlem
    7 april, 2008 vid 07:02

    tompan! Då åker vi ju samtidigt!

    Jag vet absolut inte, men jag har fått för mig att 5.8 skulle kunna bli lite litet.. Men det e bara en känsla jag fått. Själv tar jag bara med mig vågsurfingbräda och lånar vind när jag väl e där!

    Jag e helt sjukt taggad nu iaf! sisten till stranden med en bärs i handen är en skit 😉

  • hampuss

    Medlem
    7 april, 2008 vid 16:41

    om man utgår från när jag var där så är det defivinitivt för litet. Jag körde med 5,9 som minst de andra dagarna 6,4 6,7 och 7,5.

  • hellgren

    Medlem
    9 april, 2008 vid 07:29

    Jo! Förresten, det har jag ju glömt o fråga.. Finns det sele o tampar o så på låne grejjerna där nere?

  • hellgren

    Medlem
    14 april, 2008 vid 07:42

    2 dagar kvar! Ses där! 😀

  • hampuss

    Medlem
    14 april, 2008 vid 11:10

    aadå det kan man låna där. Hoppas du får bra med vind nu!:D

  • hellgren

    Medlem
    14 april, 2008 vid 12:02

    Härligt! Tackar tackar! Se till att dra hit våren och vinden nu under tiden jag är borta så det finns nått skoj att komma hem till!

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Guadeloupe 2veckor i mars.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.