Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Guls nya vante…

  • surfslusken

    Medlem
    7 april, 2007 vid 18:46

    @Ola_P 371957 wrote:

    Mohahahhahaha. Funderade på att censurera slusken bara en aning, men jag är nog för lat…

    Frippen, skall du med till marocko eller?!

    Okej, tydligen har ja gått över gränsen för hur mkt man får anstränga sej för att roa folk här på konfen. Trodde (hoppades, önskade) att de skulle va höre till tak, speciellt när man bara bjuder på sej själv utan att häckla nån annan.

    Otroligt sorgligt me cencur!!!!!

  • ola_p

    Medlem
    7 april, 2007 vid 19:04

    Visst är jag hemsk. Släng upp den nån annanstans och länka till den istället… Det är rätt många som sitter på jobbet etc. å läser konfen.

  • Oregistrerade

    Gäst
    7 april, 2007 vid 19:14

    Jag tyckte nog det var rätt äckligt. Skall allting på konfen kladdas ner av ngt slags grabbigt porrsnusk vill i varje fall inte jag läsa mer, och kanske inte andra tjejer heller. Synd om surfslusken kanske, men fortsätt att roa du utan snusk, för du skriver ju bra och är rolig. Att göra humor utan vare sig elakhet eller snusk är en sann konst! Hej!

  • surfslusken

    Medlem
    8 april, 2007 vid 00:51

    @Ola_P 375053 wrote:

    Visst är jag hemsk. Släng upp den nån annanstans och länka till den istället… Det är rätt många som sitter på jobbet etc. å läser konfen.

    Du är väl inte hemsk, du är bara dum i hela huvet som vet bäst vad folk bör se o inte se på konfen. Har du inte mer o göra på ditt jobb än o kolla på mina ironiska bilder så kanske du skulle be om mer, o fram för allt viktigare arbetsuppgifter.

    Förövrigt kan jag inte tänka mej att de finns nåt företag som i sin internetpolicy tycker att de är mer okej att va inne på konfen än på på tex http://www.astraffic.com

  • kris

    Medlem
    8 april, 2007 vid 07:33

    Oops, någon känner sig snuvad på sin eminenta humor.. 😀

    Jag skrattade faktiskt rätt gott åt din bild även om det är ett quantum leap från ämnet.. Men tänk på att det kanske förekommit klagomål på bilden och då gör Ola bara sitt jobb som moderator. Att kalla honom dum i huvudet slår bara tillbaka på dig själv.

    Du har störtskön humor Surflusken – odla den (förfina den något? *fniss*) och bli inte så arg!

  • surfslusken

    Medlem
    8 april, 2007 vid 09:18

    @Kris 375091 wrote:

    Oops, någon känner sig snuvad på sin eminenta humor.. 😀

    Jag skrattade faktiskt rätt gott åt din bild även om det är ett quantum leap från ämnet.. Men tänk på att det kanske förekommit klagomål på bilden och då gör Ola bara sitt jobb som moderator. Att kalla honom dum i huvudet slår bara tillbaka på dig själv.

    Du har störtskön humor Surflusken – odla den (förfina den något? *fniss*) och bli inte så arg!

    Nja, snuvad vet ja inte. Att de finns folk som inte tycker att mina inlägg är de minsta roliga förstår jag fullt o har total respekt för. Men de finns få saker som gör mig så upprörd (och rädd) som åsiktspoliser som vet vad som är lämpligt o inte lämpligt för för andra att se o läsa. Och om “moderatorns” jobb är att plocka bort inlägg o bilder pga av att dom inte passar alla i smaken så skulle de inte finnas mkt kvar av konfen. Sen vet jag inte vem som får mej att rysa mest, dom så klagar till moderatorn på att dom inte gillar andras inlägg eller den ryggradslösa nickedockan till moderator som sköter cencuren.

  • jonteasu

    Medlem
    8 april, 2007 vid 09:36

    @Oregistrerade 375054 wrote:

    Jag tyckte nog det var rätt äckligt. Skall allting på konfen kladdas ner av ngt slags grabbigt porrsnusk vill i varje fall inte jag läsa mer, och kanske inte andra tjejer heller. Synd om surfslusken kanske, men fortsätt att roa du utan snusk, för du skriver ju bra och är rolig. Att göra humor utan vare sig elakhet eller snusk är en sann konst! Hej!

    Anonyma åsikter är alltid lika rolig. Kan du inte stå för vad du säger så går dina argument rakt ner i papperskorgen. Annars så är jag ganska intresserad av att veta något som är roligt, men som inte är elakt eller snuskigt.

  • Oregistrerade

    Gäst
    8 april, 2007 vid 20:25

    Förlåt om jag irriterade med ett anonymt inlägg. Det gör jag för att jag förut varit med om att om man säger att man inte gillar att något blir nedsnuskat eller när pratet mer och mer blir under bältet, så kan man istället bli retad för det av vissa killar som på allvar sätter in allt vad de har av låga sexskämt mot en. Därför vill jag vara anonym. Vissa tjejer kanske uppskattar sådana bilder och skämt, vissa pressas till att utstå dem fast de blir generade och illa berörda. Några tjejer säger till; ibland anonymt.

  • fastforward

    Medlem
    9 april, 2007 vid 09:38

    Jag skrattade i alla fall riktigt högt åt surfsluskens bild. 😀
    Däremot är den väl lite på gränsen för oss som sitter i ett öppet kontorslandskap med kollegor bakom ryggen. Länka hellre till bilden och ha en “på jobbet-varning”

  • crash_it

    Medlem
    29 april, 2007 vid 06:20

    Nu har Gulvantarna kommit, det tog tid och kostade 418:- inkl frakt. De är smidiga och sköna, men tyvärr alldeles för töjbara i handflatan och kommer att rulla upp sig när man ska dra i bommen. Passar nog utmärkt till paddling. Har även provat Prolimits hela vante (200:-) och den har också neopren och slitmönster i handflatan, men är inte lika töjbar och funkar därför bättre. Slutsatsen är dock att det fortfarande är Da Kine Cold Water Mitts som gäller. /Christer

  • spray

    Medlem
    29 april, 2007 vid 08:02

    Vad är det för jobb ni har där ni får nöjessurfa på arbetstid?! Om ni gör det tycker jag ni får skylla er själva lite om ni råkar trycka på fel länk…

    Vanten ser snygg ut, men man kanske känner sig lite klumpig med endast tumgreppet..

  • jesse

    Medlem
    29 april, 2007 vid 11:05

    Eh… Någon som provat GUL-vanten änun? Känns som om tråden slirar lite.

  • ola_p

    Medlem
    29 april, 2007 vid 11:34
  • spinout

    Medlem
    29 april, 2007 vid 19:25

    @surfslusken 375103 wrote:

    Nja, snuvad vet ja inte. Att de finns folk som inte tycker att mina inlägg är de minsta roliga förstår jag fullt o har total respekt för. Men de finns få saker som gör mig så upprörd (och rädd) som åsiktspoliser som vet vad som är lämpligt o inte lämpligt för för andra att se o läsa. Och om “moderatorns” jobb är att plocka bort inlägg o bilder pga av att dom inte passar alla i smaken så skulle de inte finnas mkt kvar av konfen. Sen vet jag inte vem som får mej att rysa mest, dom så klagar till moderatorn på att dom inte gillar andras inlägg eller den ryggradslösa nickedockan till moderator som sköter cencuren.

    Trist att du hoppar på folk med otrevliga kommentarer. De flesta seriösa forum har moderatorer som ser till att det inte ligger för mycket skit. Om man vill lägga ut sånt som moderatorn inte tycker passar på just det forumet finns det väl oändligt många andra forum där tex pubertala bilder uppskattas. Varför inte helt enkelt skriva om surf här på Steffo och använda något annat ställe för bilderna, så blir alla glada? Och så slipper du göra bort dig med otrevliga påhopp.

Sida 2 av 2

Diskussionen ‘Guls nya vante…’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Guls nya vante…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.