Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gun bräda – bra!?

  • Gun bräda – bra!?

    Publicerad av goingbananas på 16 augusti, 2004 vid 19:04

    Hallå

    Är det någon som har erfarenhet av Gunbrädorna. Dessa tyska fynd!? shapade av Mr copello himself, borde ju ändå ha lite glädje att leverera.

    Funtar lite på deras 125liters wood edition för en nätt och jämn summa.

    Kan de leverera? Eller är dom bara en näve skit…

    goingbananas svarade 19 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • don_cavalli

    Medlem
    16 augusti, 2004 vid 20:29

    Nog är det bra skit alltid! Mr Copello vet nog vad han pysslar med ändå… Jag köpte mig en g-board 2003 pga att jag ville ha en ny freestylebräda fast jag inte hade pengar till en..
    Flame heter brädan som jag kört i 1,5 år nu och jag är mycket nöjd! 238×62,5 och 110 liter var ganska vågade mått -03 men det verkar ju vara det som gäller now adays!
    Här kommer några bilder på brädan från en vanlig svensk 6.2 dag:

    http://www.steffo.nu/files/226080-Gustaf01.jpg
    http://www.steffo.nu/files/226081-Gustaf03.jpg
    http://www.steffo.nu/files/226082-Gustaf05.jpg

  • goingbananas

    Medlem
    17 augusti, 2004 vid 10:57

    Jag har nu slaskat upp plånboken och gjort slag i saken…ett stycke bräda med bag, segelbag och en mysig liten sportbag är på väg. 8 loppor inkl frakt för denna lilla men naggande goda önskelista…

    Helix 125 Wood Edition, 262*66 och 7,3kg. Jaja, får väl hoppas det är nåt att ha…men nuffrorna verkar lovande.

    Gunsails…gunboard…ja herre jevlar!! vicka dårar ena!!!

  • oscar

    Medlem
    17 augusti, 2004 vid 11:19

    Notera att Helix inte är shapad av copello och att fenan fått usel kritik i SURF. Men det går ju att köpa en ny men kostar en tusing till…

  • per_gustafsson

    Medlem
    17 augusti, 2004 vid 11:31

    Kollade precis in fenor hos Gun. Är på jakt efter en sjögräsfena för det snåriga skånska vattnet.
    Sedan läste jag ovanstående inlägg om att det satt en usel fena på helixbrädan. Gäller det även de andra fenor de har?
    Om ja, vad ska man satsa på för fena och var hittar man dem för ett bra pris?

    Om någon har bra/dåliga erfarenheter av att beställa från Gun kan ni gärna höra av till mig med ett meddelande, antingen här eller som privat meddelande om ni inte vill störa konfen.

  • goingbananas

    Medlem
    17 augusti, 2004 vid 11:33

    Jasså!? Här trycker de fram mr Copello som representant för deras brädlinje, men ack! De uteslöt den gamla helixen. Jaja, den flyter nog ändå. Fena har jag redan så den biten e ingen panik.
    Får ta och bläddra lite i surf och läsa om den…

    Tack för upplysningen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gun bräda – bra!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.