• mikael

    Medlem
    19 februari, 2002 vid 23:05

    handlade ett 5,7 segel 2001. Det funkade bra. Det enda som jag kan komma på är att segelpåsen är otroligt liten.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 februari, 2002 vid 09:47

    Gun sails är mycket bra segel dom är underskattade, med tanke på att det är halva priset jämfört med north och neil pryde betyder det inte att dom är hälften så bra.
    Dom är lika bra tycker jag , det är klart att dom som har north inte tycker det men dom har ju betalt dubbelt upp.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 februari, 2002 vid 10:46
  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 februari, 2002 vid 14:30

    Kanonsegel av samma kvailtet som alla andra märken, men bra mycket billigare.

    Det enda jag kan gnälla på att de större seglena har en ögla för nedhalskrok i stället för krok direkt i seglet, men jag tror inte det gäller alla segel, annars riktigt bra grejor!

    Dom rear dessutom ut fjolårssgel riktit billigt på nätet, går att beställa direkt från Tyskland och jag vet många som är väldigt nöjda nätkunder.

    http://www.gunsails.de/

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 februari, 2002 vid 15:56

    Är det någon som tävlar med Gun-sails i Formula-klassen?

  • hesse

    Medlem
    21 februari, 2002 vid 23:36

    Verkar som att gun är helt rätt ute. Prisena på resten av deras sortiment är ju helt ok. Andra borde skämmas, lura oss
    stackars surfare på våra ädla surfbudgets
    Nån som vet om det är ett gammalt bolag eller om det är helt nystartat?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 februari, 2002 vid 07:21

    Jag kör med gun sails i formula.
    H//SWE223

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 februari, 2002 vid 09:30

    Jag har för mig att GUN köptes av NeilPryde
    för ett tag sedan.
    Dessutom så kolla in de senaste två
    testerna i tyska surf, så inser du att
    GUN är minst lika bra som andra märken, fast mkt billigare.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 februari, 2002 vid 11:27

    Gun sails har existerat i minst 15 år har gamla tyska surf från 80 talet med annonser från gun i.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 februari, 2002 vid 14:45

    Köpte grejor direkt från Tysklnad för två år sedan, de kom efer 4 dagar, faxade mitt kontokortsnummer, allt funkade perfekt, fick precis vad jag ville, kunde byta om jag ville, mycket servicevänlig inställning, tycker att kvaliteten är helt ok, har inte haft några problem, kanske är de inte så ultimatat som de stora märkena ev någon procent lägre prestanda, men läs tyska SURF så ser du att de nästan alltid ligger bra eller mycket bra till, till priser som ibland kan vara nära hälften av t ex NP.
    Vore kul förresten att få reda på lite tester etc om den nya 233an, Copello visst!!?? Nån som provat, nån som sett nån test. Viss rea på 01 just nu via hemsidan fast det är inga radikala prisreduceringar tycker jag.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 februari, 2002 vid 14:46

    Köpte grejor direkt från Tyskland för två år sedan, de kom efer 4 dagar, faxade mitt kontokortsnummer, allt funkade perfekt, fick precis vad jag ville, kunde byta om jag ville, mycket servicevänlig inställning, tycker att kvaliteten är helt ok, har inte haft några problem, kanske är de inte så ultimatat som de stora märkena ev någon procent lägre prestanda, men läs tyska SURF så ser du att de nästan alltid ligger bra eller mycket bra till, till priser som ibland kan vara nära hälften av t ex NP.
    Vore kul förresten att få reda på lite tester etc om den nya 233an, Copello visst!!?? Nån som provat, nån som sett nån test. Viss rea på 01 just nu via hemsidan fast det är inga radikala prisreduceringar tycker jag.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.