Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gunsegel vad vet vi igentligen

  • gurra1978

    Medlem
    30 juli, 2003 vid 10:13

    Klart det mest prisvärda alternativet på marknaden. Ett självklart val anser jag om man inte har gott om pengar eller om man kanske är elitseglare. Jag köpte precis ett raptor 9,5 och är extremt nöjd.

  • hangloose

    Medlem
    30 juli, 2003 vid 10:53

    Instämmer! Klart bra grejer, och prisvärda. Lite mer fokus på Freeride-Race än Waves. Köpte nyligen ett Mission 8.8 som funkar mycket bra. Verkar vara bra kvalitet på material och sömmar. Har ett par master från Gun, och även de är helt OK. Funderar på att köpa ett 7.0 från dem. De brukar börja rea ut säsongens segel i september-oktober om du orkar vänta tills dess. Då brukar priset sjunka ca 50 Euro. De får bra kritik i tyska Surf Magazin, kolla wwww.surf-magazin.de, annars gun web-siten eller Surf Unique i Stockholm. Lycka till!

    /Johan

  • the_novice

    Medlem
    30 juli, 2003 vid 10:53

    Har nyss köpt ett Groove 5.3 med passande mast och jag är jättenöjd, det har lite freeride stuk med extra förstärkningar typ vågsegel. Seglade ca 2.5 timma i söndags kväll med bra drag och hade inga problem med riggning eller inställningar.
    Leveransen tog ca 5 dagar från tyskland men man kan nog lika gärna beställa från stockholm.

  • henarsson

    Medlem
    30 juli, 2003 vid 11:03

    Hur är dom viktmässigt .Känner man någon skillnad ?

  • poppo

    Medlem
    30 juli, 2003 vid 17:13

    Kan säga efter test i Pozo/Vargas en vecka samt Grönhögen en bra dag i juni + Ringenäs 12/7 att GUNs vågsegel håller måttet. Kör själv med Impactwave och de är ruskigt bra, riktigt lätthanterliga, svarar direkt, håller för det mesta. Vill man ha lite mer bottendrag väljer man WaveMC. Freestyleseglen Jam är jag oxå mycket nöjd med. Jag använder RDM-masterna loopcomp C100, funkar klockrent.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gunsegel vad vet vi igentligen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.