Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Gwc årsmöte slalom?

  • Gwc årsmöte slalom?

    Publicerad av speedjanne på 7 januari, 2008 vid 16:37

    Tja

    Gwc har ju årsmöte snart.Vad sägs om en motion så vi kan få ut lite fasta rundningsbojar och ev en slalomcup.det blir ju fler och fler i Fiskebäck som köper slalomgrejor så det hade varit kul om vi ibland kunde köra riktig slalom istället för att freeräjsa åt alla håll?

    http://www.gwc.se

    hankloose svarade 16 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • fredrik-ygge

    Medlem
    8 januari, 2008 vid 07:18

    Jag tycker det låter väldigt roligt. Hjälper gärna till med något av bojar eller administration.

    Tyvärr kan jag inte komma på årsmötet.

  • svanvik

    Medlem
    8 januari, 2008 vid 17:09

    Låter utmärkt. Det är osäkert om jag kan komma på mötet heler…

  • hankloose

    Medlem
    9 januari, 2008 vid 06:07

    Det räcker ju att runda speed janne när han e parkerad med sina mauisails! Ska du inte beställa en 9.0. Tänk att du har samma största segelstorlek som en 10 kg lättare hankloose…

  • speedjanne

    Medlem
    9 januari, 2008 vid 06:49

    @Hankloose 437543 wrote:

    Det räcker ju att runda speed janne när han e parkerad med sina mauisails! Ska du inte beställa en 9.0. Tänk att du har samma största segelstorlek som en 10 kg lättare hankloose…

    jaja köp fler prydesegel så kanske du kommer över 35knop vid knarren Hank…Har du varit hos tectonics och köpt våra fenor ännu eller har du kommit hem?

  • hankloose

    Medlem
    11 januari, 2008 vid 08:31

    har vart en bra bit över 35 knop vid knarren och i shitbay men det va med en garmin gps så det räknas inte! Har fixat fenor hos denis som berättade att dunken nyligen beställt 15 fenor och han betalar lika mycket som du å jag.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Gwc årsmöte slalom?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.