• Habo 050828

Publicerad av patrikol på 28 augusti, 2005 vid 12:38

Var i Habo mellan 11:00 – 13:30 inte mycket vind fick dock en 30 min med 16 kvm. Får hoppas på lite vind i veckan istället fortfarande en veckas semester kvar ju! tongue.gif

patrikol svarade 19 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • patrikol

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 12:40

bild 2

• patrikol

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 12:40

Lite oväntat besök i Habo idag! smile.gif

• zoolander

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 13:32

snygga bilder horizonten d lite sne på den ena.. men det gör inget!

• mjersen

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 13:50

Svar till:

Var i Habo mellan 11:00 – 13:30 inte mycket vind fick dock en 30 min med 16 kvm. Får hoppas på lite vind i veckan istället fortfarande en veckas semester kvar ju! tongue.gif

[/ QUOTE ] kan hålla med om att det inta var mycket vind..men man ska inte klaga efter 3 fina heldagar i rad..

• patrikol

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 06:20

Nja korrigerar alltid sådana självklarheter! Möjligt att jag missat någon grad men så in i helvete upp och ner som horisonten var när jag förklarade att man måste korrigera sådant har jag aldrig lyckats få horisonten då får man nog fan ligga på sidan eller något! wink.gif

• annas

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 06:42

Svar till:

[/ QUOTE ]
    Idag Patrik! Snart Habo – ska du me?

• patrikol

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 06:46

Tyvärr had gärna hängt på men är själv med pojkarna!
    Ser riktigt gött ut ju.

Hoppas på alla dom andra dagarna denna veckan, även om det inte ser så lovande ut.

Snackade med Micke TK igår blir det vind skall jag försöka få lite grymma bilder på The man the Myth TK ! wink.gif

• annas

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 06:50

Vart kör Mike då? I habo, jp el lundåkra?

• patrikol

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 07:22

Snackade precis med Micke han skall köra i Lundåkra. Han sa att du kan ringa honom så kan du få mer detaljer!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.