Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo 050828
-
Habo 050828
Publicerad av patrikol på 28 augusti, 2005 vid 12:38Var i Habo mellan 11:00 – 13:30 inte mycket vind fick dock en 30 min med 16 kvm. Får hoppas på lite vind i veckan istället fortfarande en veckas semester kvar ju!
patrikol svarade 19 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
snygga bilder horizonten d lite sne på den ena.. men det gör inget!
-
Svar till:
Var i Habo mellan 11:00 – 13:30 inte mycket vind fick dock en 30 min med 16 kvm. Får hoppas på lite vind i veckan istället fortfarande en veckas semester kvar ju!
[/ QUOTE ] kan hålla med om att det inta var mycket vind..men man ska inte klaga efter 3 fina heldagar i rad..
-
Nja korrigerar alltid sådana självklarheter! Möjligt att jag missat någon grad men så in i helvete upp och ner som horisonten var när jag förklarade att man måste korrigera sådant har jag aldrig lyckats få horisonten då får man nog fan ligga på sidan eller något!
-
Svar till:
Var i Habo mellan 11:00 – 13:30 inte mycket vind fick dock en 30 min med 16 kvm. Får hoppas på lite vind i veckan istället fortfarande en veckas semester kvar ju!
[/ QUOTE ]
Idag Patrik! Snart Habo – ska du me? -
Tyvärr had gärna hängt på men är själv med pojkarna!
Ser riktigt gött ut ju.Hoppas på alla dom andra dagarna denna veckan, även om det inte ser så lovande ut.
Snackade med Micke TK igår blir det vind skall jag försöka få lite grymma bilder på The man the Myth TK !
-
Snackade precis med Micke han skall köra i Lundåkra. Han sa att du kan ringa honom så kan du få mer detaljer!
Logga in för att svara.