Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Ljung todaaay

  • johanw

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:15

    jo lite så där lagom=).. vi ska nog till näset elelr lundåkra ikväll ifall du vill med..

  • victoria

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 11:22

    va trevligt trevligt ( :
    det kanske blåser för mycke sydlig slash sydostlig i habo senare idag? inte vatt och kollat, ludde sa att det inte va några problem, men det ska ju vrida.

  • coffs

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 13:05
    JohanW wrote:
    jo lite så där lagom=).. vi ska nog till näset elelr lundåkra ikväll ifall du vill med..

    Vilken tid e kväll? komme ju inte till lund förrns 17,30 men hänger extermt gärna på…kan stå för fikat 🙂

    ring mig johan….du schvarar ju inte, fastnat i grillen?

  • eylon

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 21:33

    Ni har de fuskigt där nere i habo, ska fan flytta dit. Eller pendla kanske varje gång det blåser där 🙂

  • johanw

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 11:54
    Cöffs wrote:
    JohanW wrote:
    jo lite så där lagom=).. vi ska nog till näset elelr lundåkra ikväll ifall du vill med..

    Vilken tid e kväll? komme ju inte till lund förrns 17,30 men hänger extermt gärna på…kan stå för fikat 🙂

    ring mig johan….du schvarar ju inte, fastnat i grillen?

    synd att de blev som de blev i går.. de va rikigt grymt nere på näset en bra stund ialla fall, ända tills åska kom..

  • lina

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 12:09

    aaah, det var ni som var o kita en bit innan museet, vi såg er allt……
    satan vad gott det var, riktigt roliga vindar. tills åskan kom.

    ngn som ska ner idag för en chansning? tony o jag behöver skjuts, ser ut att blåsa vid 5 en sväng…. 070 410 3555 pls……

  • aka_kalle

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 12:39

    vvs mätare visar ju gott om vind nu! 7-9 stod de på. någon som tror på habo?

  • gogga

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 12:40

    haha, är du sugen på att dö?

  • lina

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 12:49

    åskar det eller va menar du?

  • lina

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 13:22

    vi drar ut om en timme drygt ett gäng

    hoppas det är shysst nere på näset, för nej jag går inte ut om det ser osäkert ut. vill inte dö. men va fan, det är väl inte så farligt idag? åskan var ju inatt? gogga, är du nere på näset nu? hur ser det ut?

  • fifi

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 16:07

    Lina, vi körde på parkvägen! det var hut gott som helst innan åskan kom rejält!

  • gogga

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 16:53

    Nope jag var i lund när han skrev det och det pissregnade och åskade precis då… kite i habo hade nog inte varit att föredra

  • victoria

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 17:27
    gogga wrote:
    kite i habo hade nog inte varit att föredra

    Brukar gilla när det är lätt vind, känner mej säkrare då, men igår var det fasiken vindstilla i Habo. Gav upp och blev nog lite sur, dels för att jag trodde at det skulle vara lättare, (vilket jag trott från första början) men också för att jag är en sån fegis och inte vågar gå ut när det blåser lite mera.
    Skäll på mej någon…..

  • pewe

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 19:59

    Fy Skäms Snäckan!

  • johanw

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 20:31
    pewe wrote:
    Fy Skäms Snäckan!
    ja nu får du allt skärpa dig!!
Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Ljung todaaay

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.