Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Ljung todaaay

  • skotten

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 20:36

    sheesh, just got back from Näset, man it was calm there, until the wind picked up!! 7m/s steady wind, it was awesome, warm water, and just as we were about to rig up…. 15 chicks in bikinis with a beachball came out of nowhere and offered to blow up our kites for us!!!

    Big thanks to the guys for the awesome company, definately have to do it again!

    Tony

  • lina

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 21:09

    big liar there, jag valde rätt som for på middag hos en vanlig dödlig kompis istället, det var ju ingen vind alls… =) dessutom måste man behålla kontakten med omvärlden hehe

    fifi! då såg vi er för vi körde vid museet igår, så jääääävla gott det var =0)
    körde 14, sen tog rasmus över o jag fick ta 10:an. ska nog byta den mot en 12:a istället =0) fick till mina hopp igår, både med 14 o 10.
    jäklar vad glad man blir =0)

  • patrikol

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 21:40
    victoria wrote:
    gogga wrote:
    kite i habo hade nog inte varit att föredra

    Brukar gilla när det är lätt vind, känner mej säkrare då, men igår var det fasiken vindstilla i Habo. Gav upp och blev nog lite sur, dels för att jag trodde at det skulle vara lättare, (vilket jag trott från första början) men också för att jag är en sån fegis och inte vågar gå ut när det blåser lite mera.
    Skäll på mej någon…..

    Fan vad tjejerna kör i starka vindar numera!
    Kallar man detta för vindstilla så vågar jag fan inte kite mera!
    Jag brukar gilla mycket vind men det få finnas gränser. 😉

    http://sydsvenskan.se/skane/lomma/article175853.ece

  • krillan82

    Medlem
    2 augusti, 2006 vid 21:54

    Klart skotteman… vi du lyckades ju med att RIPPA stranden ganska fett hehe. och kalle såg ju stranden lite från ovan…
    och Johans brända korvar satt ju bara kalas… vilken underbar dag helt enkelt

  • skotten

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 02:55

    hehe, Understated, what the hell was the guy in the inflatable boat trying?? The korv was good, but hey, what about the dude with his arms in the air, hoping for more wind!!!!?

    Oh and the fan club was definately something to brag about.. hell I could talk about it for aaaaaaggges!! hahaha….

    Krillan82 wrote:
    Klart skotteman… vi du lyckades ju med att RIPPA stranden ganska fett hehe. och kalle såg ju stranden lite från ovan…
    och Johans brända korvar satt ju bara kalas… vilken underbar dag helt enkelt
  • victoria

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 08:56

    Tack för skället. Nu hoppas jag det blir vind snart då…..

  • aka_kalle

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 11:19

    jag o johan fick åkt iaf! och säg inte att tjejerna inte var imponerade …

  • krillan82

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 11:26

    Kalle… du hade ju halva inne… som sagt man är som en Bow… man rör sig i stort register HEHE. Ska ni med till Folketspark i dag… Blir nog ett så där lagom bra drag… Ha det super duper

  • gh0st

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 12:46

    Hehe, ja man får ha en riktigt brett register för att gå på dom tjejerna! Vet inte dom var lagliga ens ; )
    Vad händer i Folketspark?

  • aka_kalle

    Medlem
    3 augusti, 2006 vid 14:06

    jag e bara en liten pojkvasker hade inte behövt depowra så mycket för de snäckorna. men blåser det inte nu? 5.8sv i habo enligt lbws? kul att åka på släktmiddag om 1h? kör ni från malmö får ni gärna slå en pling innan ni drar kommer vara i limhamn.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Ljung todaaay

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.