Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo torsdag???

  • Habo torsdag???

    Publicerad av annas på 20 december, 2005 vid 11:27

    E ngn på? det ska vara najs wind och typ 5 grader, velly najs för att vara december. Jag tänkte nog dra dit på förmiddan eller typ senast lunch i så fall.

    lars_m svarade 18 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • huber

    Medlem
    20 december, 2005 vid 17:27

    är nog på om det inte är för kasst väder

  • matthias

    Medlem
    20 december, 2005 vid 19:23

    fan jag kanske vågar mig ut, men bara om alla kör i shorts, allt annat e ju fegt!

  • annas

    Medlem
    20 december, 2005 vid 19:59

    gött, men sorry matthias, jag hoppar över shortsbiten. Sist det var 5 grader så hade jag underställ, termobyxor, vanlig tröja, luvtröja, torrdräkt, handskar, huva skor o strumpor och jag frös ändå om fingrarna…. men det e ju klart, du e ju man och har hår på bröstet…?? 😀

  • matthias

    Medlem
    20 december, 2005 vid 20:27

    jag har så mycket hår på bröstet att jag nog fan ska ta å sticka en kofta till dig av de, då fryser du garanterat inte!

  • fifi

    Medlem
    20 december, 2005 vid 20:30

    Jag kommer Anna! Vi snackar om det på onsdag så får vi se hur tidigt det blir med tankte på vad vi gör kvällen innan:)

  • lars_m

    Medlem
    21 december, 2005 vid 13:59

    Kommer også, tager nok ud fra Lomma hvis der er vind

  • dmp

    Medlem
    21 december, 2005 vid 14:44

    *burr*

    //Jake

  • kamikazekiteren

    Medlem
    21 december, 2005 vid 20:59
    AnnaS wrote:
    gött, men sorry matthias, jag hoppar över shortsbiten. Sist det var 5 grader så hade jag underställ, termobyxor, vanlig tröja, luvtröja, torrdräkt, handskar, huva skor o strumpor och jag frös ändå om fingrarna…. men det e ju klart, du e ju man och har hår på bröstet…?? 😀
    Ingen bh och truse ?
  • annas

    Medlem
    22 december, 2005 vid 08:54

    japp, ser ju finfint ut, sol och 8 m/s. Väntar till lunch – kommer ut vid 12-tiden är nog som varmast då. Kommer ni andra?

  • annas

    Medlem
    22 december, 2005 vid 10:19

    kom igen nu då, har ni bangat ur?

  • liljedahl

    Medlem
    22 december, 2005 vid 10:23

    Går in i dimman med jullunch, öl och snaps om en halvtimme med firman. Annars hade jag mer än gärna tagit en sväng i Habo. God Jul.

  • annas

    Medlem
    22 december, 2005 vid 10:55

    okidoki, jag åker nu

  • fifi

    Medlem
    22 december, 2005 vid 16:18

    för er som bangade så hade vi i alla fall en go dag med bra tryck i våra 9:or, till och med solen tittade fram!

  • luuddee

    Medlem
    22 december, 2005 vid 21:05

    tur att jag e så förkyld så att jag inte kunnat åka så ja missade inget då.. vill till varmare breddgrader nu..

  • lars_m

    Medlem
    22 december, 2005 vid 21:36
    Fifi wrote:
    för er som bangade så hade vi i alla fall en go dag med bra tryck i våra 9:or, till och med solen tittade fram!

    Jep, det var en god dag 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo torsdag???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.