Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

  • haze

    Medlem
    11 januari, 2008 vid 22:45

    Var det jag menade i början av tråden oxå…

  • dalen

    Medlem
    11 januari, 2008 vid 23:53

    Kan berätta för er att jag ikäll haft Jason från Flexifoil på middag och han berättade allt som kan vara bra att veta. Aaron har det senast året fått sina kites just som han velat för han kan berätta vad han vill ha i de olika storlekarna. Nu kommer hans nya film med de nya kitsen och filmen är sweet.
    Han har för övrigt inte kört på annat än Flexi kites om ni undrar. Och Ruben tar sig en hövding….japp…senast idag på stranden …var det någon som sa….

  • skotten

    Medlem
    12 januari, 2008 vid 12:24

    Just a thought, but wouldnt a crap kite make it easier to do moves, when everyone else is totally powered up?? as well, the crap kite wouldnt be?…

  • jonaish

    Medlem
    12 januari, 2008 vid 20:01
    Haze;437403 wrote:
    Sourra och jag på Naish och Jonaish på EH och Gonzo på Cabrinha… Det räcker väl dessa märken?

    Hahahahaha

    hahahaaaa…. kom ner å sup ner dig 😀

    Ni kör bara på Naish för att jag heter joNaish!!

  • haze

    Medlem
    13 januari, 2008 vid 00:58

    Kan bli jobbigt.. Är ju i Andermatt ju..

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.