Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Haga levererade ännu en gång 5 okt

  • marden

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 20:54

    @JohanC 505973 wrote:

    Alltså, även om Mackes tider är oooootroliga så skall ju hatten av för Culing och Benke oxå. Jäkligt imponerande med såna tider på fem av 6 repor!

    JOhanc

    ja väldigt synd att dan skulle ta slut så fort för culin skulle varit kul o se hur långt han nått

  • mackee

    Medlem
    7 oktober, 2008 vid 04:35

    Mården jag har varit ett antal gånger i dammen och om det är så högt vatten som det var på förmiddagen kan jag lova dig att ingen av oss här i Sverige kommer över 40. Testa nästa gång du är på haga och sätt en 40 repa utanför klubbhuset.
    macke

  • marden

    Medlem
    7 oktober, 2008 vid 06:36

    okej ,jag ger mig nu när jag sovit på saken
    kanske alla kan göra 40
    jag tyckte iallafalll det var lätt mycket lättare än 35 i 08-land
    jag försökte bara va lite ödmjuk igår me tanke på dom som var där i söndags eftermidags utan att lyckats

  • getwet

    Medlem
    7 oktober, 2008 vid 18:25

    Fan va du textbajsar Mården.

  • davven

    Medlem
    7 oktober, 2008 vid 20:44

    Hmm var där på fm och försökte testa någon repa, rätt extrema förhållanden.
    Var det någon av gänget på förmiddagen som såg när mina prylar sögs upp nästan 4m upp i luften, gjorde 2 loopar och landade 20m bort från mig.

    Det var nog det märkligaste jag sett på länge, kändes som nån bara rykte iväg prylarna. . Måste sett riktigt komiskt ut!

    / Den Gps löse nybörjarn (nga månader till)

  • jester

    Medlem
    7 oktober, 2008 vid 20:57

    / Den Gps löse nybörjarn (nga månader till)

    Ser fram emot fina tider i framtiden!

  • marden

    Medlem
    7 oktober, 2008 vid 21:07

    ja ursäkta ,jag ser att jag har varit lite uppspelt några dar

    här kommer istället lite bilder från söndan
    tyvärr va jag så förbannat darrhänt efter 3timar o me kompakt kamera i regn blev det inte mycket men
    lägger väl ut alla jag tog plus nån film snutt här http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?catid=16

  • kinetic

    Medlem
    7 oktober, 2008 vid 21:59

    Shit….Kör ni såååå långt inne i ankdammen…E det inte supergrunt + rätt stenigt?:confused2:

    @Mården 505660 wrote:

    tackar boys
    grymt mackan

    det var en konstig stämmning hem i bilen igår me 4 08or i

    culin satt o sura, hade nära på huggit av sig ena armen om han inte hade kommit iväg till haga. väl där fick han 5-6 vändor sen pajade hans fenbygge.

    petter visste vi sällan vart han var men han va lack på att han hade en lagårdsdörr till fena alá leacher

    benke fick nog stryck av mackee o satt o yra över gammla tvserier

    o jag va lite iriterad över att vi inte kom lite tidigare,
    att jag tror jag gick på för djupa slörar me föjld att jag släppte mer o mer på uthalet men fick inget tryck i bitarna pga att jag gick för djup,
    att jag lånat ut min snabbaste fena till benke mm mm

    visst är det synd om oss alla som bara persa me 4-5kn.

    jag tog lite skackiga bilder o film från vattnet men glömde kameran i bilen
    så det kanske kommer upp nått av det,bjuder på denna så länge

  • benke-2

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 05:12
    faster;505970 wrote:
    En fråga till petter malmqvist och benke? undrar hur ni har datumen inställda i gps för när man kollar ranking of day visar petters gps 4 0ktober och benkes 6 oktober och ni seglade 5 okt så ni är inte med bland dem andras resultat för 5 okt.

    Vet inte
    Datumet på gpsen stämmer (idag 8e), och filnamnet stämde den 5e.
    Hade ju varit bättre å komma upp på samma tavla, vet inte om man kanske kan ändra i efterhand.
    /Benke

  • jester

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 05:35

    Benkes fil är ju manuellt upplagd av Petter. Jag gissar att SBT är boven här… 😀

  • p-malmkvist

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 09:43
    Jester;506392 wrote:
    Benkes fil är ju manuellt upplagd av Petter. Jag gissar att SBT är boven här… 😀

    Tyst med dig.. Det är du som inte är torr bakom öronen..;)

  • jester

    Medlem
    8 oktober, 2008 vid 10:54

    oh! Tack för komplimangen!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Haga levererade ännu en gång 5 okt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.