Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Haga park fina siffror.

  • pugge

    Medlem
    13 oktober, 2007 vid 19:41

    Tror inte Micke ha varit i ankdammen tidigare! Nygammalt ställe för oss alla och en chansning och test på nordlig vind. Var inte speciellt bra även om vi fick bra tider, blåste ordentligt, grymt högvatten med resultat att det blev choppigt som bara den och många krascher. Kallt som fan men trots det så var det riktigt skoj.

    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=2&val=5444

  • getwet

    Medlem
    14 oktober, 2007 vid 05:20

    @appel 421922 wrote:

    Första gången i ankdammen?

    Läst på gp3s! Getwet

    Vadåå!

    Nu vet inte jag vad du syftar på i frågan, men jag antar att du frågar efter vad ankdammen är för något.

    Ankdammen är numera smeknamnet på det område som ligger straxt norr om Haga Park (HP) och som visat sig ha mycket bra förhållanden för speed. Men det finns lite sten och sandbankar att passa sig för samt att sträckan är en aning kort.

    Det var första gången där för mig.

    Angående Ankdammen så är det kanske dags att vi börjar lägga in session på särskild spot, typ Ankdammen eller Beijershamn. Haga Park och Ankdammen är ju inte riktigt samma sak……..

  • appel

    Medlem
    14 oktober, 2007 vid 11:07

    @getwet 422000 wrote:

    Nu vet inte jag vad du syftar på i frågan, men jag antar att du frågar efter vad ankdammen är för något.

    Ankdammen är numera smeknamnet på det område som ligger straxt norr om Haga Park (HP) och som visat sig ha mycket bra förhållanden för speed. Men det finns lite sten och sandbankar att passa sig för samt att sträckan är en aning kort.

    Det var första gången där för mig.

    Angående Ankdammen så är det kanske dags att vi börjar lägga in session på särskild spot, typ Ankdammen eller Beijershamn. Haga Park och Ankdammen är ju inte riktigt samma sak……..

    OK fattar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Haga park fina siffror.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.