Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing haha you guys have to see this…

  • sourra

    Medlem
    30 januari, 2009 vid 21:42

    Den där flytande mojen ger avgaser ifrån sig så den lär vara en flyyytande motordriven pump som skickar en satans massa vatten igenom slangen och nee genom munstyckena.

  • roland

    Medlem
    30 januari, 2009 vid 23:53

    Han har moddat en jetski helt klart…..
    Bara för tarmen…..

  • cortex

    Medlem
    31 januari, 2009 vid 09:07

    Cool pryl. Var det bara jag som fick värsta “oj-vad-man-skulle-kunna-ha-kul-med-den-där-prylen-i-sommar-vid-ölhaket-Flyt-i-Stockholm”. En liten lätt flyby /flyover alla slipsnissar som sitter där med en bira eller Stolli i näven hade ju varit klart kul kameramaterial. 😀 😀

    Tur att jag är en sådan snäll och ömsint person att jag aldrig skulle sätta en sådan djävulsk plan i verket. :smirk:

    /Kaj

  • blackadder

    Medlem
    31 januari, 2009 vid 09:27

    @sourra 528086 wrote:

    Kanske skulle ha skrivit i rött.

    Ja, det är min autism som ger sig till känna igen. Det är skönt att det finns röd text på steffo, ni kan ju tänka er hur jag har det i verkligheten…

    Undrar hur ornitologerna ställer sig till en sån pryl??

  • sourra

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 21:53

    http://www.jetlev.com/

    En mille så är lavemangmaskinen din Ulla.

  • skotten

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 23:32

    there has gotta be a way to do this cheaper than that

  • tomp89

    Medlem
    22 februari, 2009 vid 11:48

    vaffan skojar dom???
    99000 euros??
    lägg av…då köper jag hällre en vattenskooter och sätter 3 meter länga hydroliftvingar på den…
    way out of line

  • christian12345

    Medlem
    22 februari, 2009 vid 12:11

    Men vad fan han sitter ju fast? Helt meningslöst. Kan ju lika gärna binda fast ett snöre i ett träd och hänga ifrån det.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing haha you guys have to see this…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.