Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Håhåhååå…

  • mickez

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 10:59

    satt just o tittade på dendär och kände detdär pirret som börjar byggas upp redan när man vet att vinden kommer cool.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 11:06

    Nåt smart NV-ställe? Vore kul med lite koncentration och inte som vanligt 5 pers på 318 olika ställen…
    /Mats

  • diil

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 11:40

    Ja, nära stan brukar Lövsta + Görväln klara de flesta nordliga variationer tillsammans. Eller Sättra Gård kunde vara kul att prova ( http://www.junkshop.nu/gurra1978/Spots/Sattra%20Gard.htm ). Men eftersom det är helg kanske man ska dra sig ut till kusten någonstans. Förslag?

    /Daniel

  • philippos

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 11:55

    Salnö/Barnens Ö lär bli bra!

  • diil

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 12:32

    Salnö. vart åker du då? Är det vid hårkorset, eller finns det någon lämplig sandstrand någon annan stans?

  • robin

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 13:05

    Det tar ett bra tag att köra ut till Sättra gård, det är bilfärja på vägen. Den timme det tar från Brommaplan kan läggas på att ta sig ut till havet istället. Är man i närheten kan det nog vara riktigt bra, en stor fjärd utanför. Har bara surfat där en gång, men har varit där mycket.

  • philippos

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 16:27

    Kör mot Grisslehamn via Norrtälje. Några mil efter Norrtälje tar man av åt höger mot Barnens ö. Du kör därefter över den södra bron till Väddö. Strax efter Barnens ö finner du en livsmedelsbutik och en bensinstation. Här svänger du vänster in på en grusväg som leder ner mot vattnet. Obs! Sista biten av grusvägen är privat väg. Kör försiktigt fram och lasta av för att därefter parkera bilen utefter den allmänna vägen.

  • philippos

    Medlem
    12 juni, 2004 vid 08:33

    Om prognosen håller i sig så åker jag upp till Väddö (Salnö) tidigt söndag morgon. Förmiddagen verkar bli bäst.

  • diil

    Medlem
    12 juni, 2004 vid 08:38

    Jag möter upp där, tänkte vara där vid 0800… Huvva…

  • pericson

    Medlem
    12 juni, 2004 vid 09:54

    toppen!
    jag hänger gärna på! smile.gif

    har ni ngn mobil som jag kan nå er på?

    070-603 33 53
    peter

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 juni, 2004 vid 21:06

    Nån som funderar på att dra till Sticklinge, tar nog en chans och är där vid åtta, hoppas på att forecas prognos stämmer

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Håhåhååå…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.