Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Haket vid Fiskebäcks småbåtshamn..

  • Haket vid Fiskebäcks småbåtshamn..

    Publicerad av daffman på 22 september, 2008 vid 13:27

    Lördagen den 13 åt jag en ost-hamburgare på haket vid Fiskebäcks småbåts hamn(vid badet) vid 17-18 tiden.
    Någon timma senare började jag känna en skum känsla i magen,och när jag gått och lagt mig vaknade jag och ut kom det, en tredje del av den stora spannen var fylld vid morgonen. på morgonen fortsatte det men nu kom det även en helt annan väg. jag mådde riktigt dåligt hela söndagen och halva måndagen, med måndagen hemma och sjuk så fick jag frånvaro…och leder nu frånvaro racet det vill säga, jag får välja APU sist, fattar ni SIST bottenskrapet?(kanske inte hamnar på någon hemskt tråkig båt ändå, kanske överreagerar jag). 😡

    på Tisdagen fick jag reda på att en annan snubbe i min klass blivit magsjuk av maten från haket…

    Min fråga till er är då: Är detta ett känt ställe när det gäller magsjuka och sånt? ja ni förstår vad jag menar.
    Kan även nämna att min mage är otroligt svår att irritera, är ypperligt förvånad själv att jag blev magsjuk 😀

    PS: När kommer vinden?

    daffman svarade 15 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Haket vid Fiskebäcks småbåtshamn..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.