Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Håller vi på att ta död på vår sport?!

  • lenthy

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 21:28

    Svar till:


    Alla kitare är småungar som beter sig som bönner nästa gång jag ser en ska jag klippa sönder draken

    [/ QUOTE ]
    Moget inlägg grabbhalva…

  • lenthy

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 21:32

    Svar till:


    Svar till:


    Alla kitare är småungar som beter sig som bönner nästa gång jag ser en ska jag klippa sönder draken

    [/ QUOTE ]

    haha fan ja mä, ska vi träffas i kalgshamn o göra det tillsammans

    [/ QUOTE ]

    Fattar inte varför dom bryr sig så mycket om oss…
    E dom avundsjuka för att dom inte vågar dra upp en kite å köra järnet. Fan prova iställe för att gnälla på oss de e as kul jag lovar…. cool.gif

    Skulle vilja se någon som försöker klippa sönder någon kite vid en strand… De e nog bäst han springer sen tongue.gif

  • melker

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 23:45

    Ja du då kommer det karate.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 augusti, 2004 vid 00:46

    Jag var i klagshamn i söndags och kitade det var otroligt många som surfade och vi var väl ca 5-6 kitare ,jag ser nog inga problem med att kitarna har koll på sina saker det är snarare så att när jag varit ute 2 timmar så kommer en surfare körande mot mig för att visa var skåpet ska stå smile.gifutan att vi kom in på deras område ,det vill jag bara säga är att provocera kitare.
    Men att lägga ner någon som helst energi på en surfare i 55 års åldern som mår dåligt av att det har regnat hela sommaren när han ligger i sin husvagn och ser oss kita när han inte kan komma ut gör det bara att man som Bengt i HBG sa innan ,man skulle köpa en kaka till dom istället ,för dom mår nog inte så bra. wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 augusti, 2004 vid 00:48

    Glömde att sätta namn. Roger örnvang så att det inte blir snack om att man inte sätter ut namn

  • myggen

    Medlem
    14 augusti, 2004 vid 10:07

    Jeg forsøger ikke at have fordomme over for indvandrere, men jeg kan ikke lade være når der sker så meget lort i kbh/malmö… prøv at tjek det her fra idag… de er fucking syge i hovedet!!!

    http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1163989

    Troels

  • patrikol

    Medlem
    14 augusti, 2004 vid 15:36

    Ja helt sjukt är vad det är Troels! Oavsätt vem som gör det!

  • nilsson

    Medlem
    14 augusti, 2004 vid 17:35

    Finns en hel del likadana svenskar och danskar! Så jag förstår inte din poäng riktigt! Finns ju en hel del kriminella organisationer som är hel svenska/danska.
    Sen väljer massmedia att tolka så att man säljer lösnummer, för att citera en journalist från en s.k tabloid ” 50.000 lösnummer, ja! Då lönar det sig med böterna”

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Håller vi på att ta död på vår sport?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.