Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halmstad – Skåne Måndag

  • surfslusken

    Medlem
    29 maj, 2010 vid 18:19

    Japp, ja ska….PÅ KURSHELVETE I VÄSTERÅS!!!!! Samåka??

  • mountainfarm

    Medlem
    29 maj, 2010 vid 19:17

    Du kan få ett ashett sällskap i bilen hem!

    En tur till Svennes trolleriverkstad bara, så har du nåt att chitchatta med hela vägen hem… låter nåt va, eller!?

    /F

  • ludde_l

    Medlem
    29 maj, 2010 vid 20:01
    surfslusken;614472 wrote:
    Japp, ja ska….PÅ KURSHELVETE I VÄSTERÅS!!!!! Samåka??

    Nä men, då kan du ju ta med prylarna och testa Hjälmaren som du varit så sugen på!

  • surfslusken

    Medlem
    29 maj, 2010 vid 20:44
    Mountainfarm;614476 wrote:
    Du kan få ett ashett sällskap i bilen hem!

    En tur till Svennes trolleriverkstad bara, så har du nåt att chitchatta med hela vägen hem… låter nåt va, eller!?

    /F

    Får en känsla av att sällskapet du syftar på inte e så värst pratglad, eller? Men visst kan den få åka me ändå. Fast ja vette fan om ja ¨vågar ta en tur till Svennes fabrik, har fått för mej han e lack på mej! 😉

    Ludde_L;614481 wrote:
    Nä men, då kan du ju ta med prylarna och testa Hjälmaren som du varit så sugen på!

    Hade ja lämliga prylar för insjö segling skulle ja solklart passa på o klämma in nåra fina bogar på kvällarna i Hjälmaren/Mälaren. (E förbannat glad att ja saknar lämplig utrustning!)

  • spike

    Medlem
    29 maj, 2010 vid 20:57

    Jag ser ljuset i tunneln!!! Jag är “ledig” måndag och har nästan all tid i världen att åka. Äntligen ler det åt mig. Vi syns där:)

  • surfmeister

    Medlem
    30 maj, 2010 vid 18:42

    Och så sitter man fast med två barn…föräldrarledigheten skulle ju vara möjligheternas tid :(. Ha det gött i G-löv ni som kan, prognosen ser onekligen smajsig ut!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halmstad – Skåne Måndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.