Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Handtag + linor snowkite?

  • Handtag + linor snowkite?

    Publicerad av wilx på 2 januari, 2009 vid 15:41

    Hej jag sökte mig till det här forumet nu idag för att jag råkat köra över en grannes kitelinor, sabbade det mesta förutom skärmen och känner att jag borde investera i nya linor och handtag åt honom :crazy:

    Någon som kan tipsa om vart man kan få tag på sådant för en vettig peng? eller överhuvudtaget för jag hittar bara bommar, finns det ens att köpa handtag?
    Tror det är en 4 linors…

    Tacksam för svar
    mvh!

    milkman svarade 15 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ohlen

    Medlem
    2 januari, 2009 vid 18:57

    kolla upp var det är för märke! när du vet märket så finns det bommar med linor eller linsätt man kan köpa separat, sidorna som står ovanför forumet är alla toppenhemsidor bara kolla runt. vilket märke är det så kan jag hjälpa dig att leta..

  • fesen

    Medlem
    3 januari, 2009 vid 11:14

    Det är inte viktigast vad det är för märke på linorna. Dock måste det vara rätt längd. Skulle du inte hitta orginallinor så finns det folk som kan fixa fullgoda ersättningslinor.

  • lemorne

    Medlem
    18 januari, 2009 vid 19:18

    Har också letat på forumet men inte hittat nått aktuellt. Klicka på de flest webbshoppar men inte hittat nått. Jag behöver linor till min 3m Peter Lynn övningskite, körde över dom med långfärdsskridskorna… det var inte så bra.

    /David

  • milkman

    Medlem
    19 januari, 2009 vid 11:36

    Alla lintyper, handtag och bommar finns här: http://www.kitekraft.se
    Vissa saker ligger inte ute, så det är idé att ringa, 073-141 19 10.

    PL övningsdrake vill jag minnas hade vanliga nylonlinor. Men ett par med vilka kitelinor som helst som är lika långa kommer funka också.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Handtag + linor snowkite?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.