Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hans "Haze" Lindborg ("alias, alias, alias")!

  • m3lk3r

    Medlem
    11 april, 2011 vid 22:23
    acemattias;652190 wrote:
    Finns det nagon som kan tippsa om hemliga svamp stallen??
    (atbara typ kantarell tankte jag da, men det finns sakert nagon som ar intresserad av magiska svampar oxo)

    Finns 2 bra hagar lite utanför Varberg, öst typ, där det växer en del toppisar på hösten men det börjar bli lite crowded nu för förra året hittade vi bara typ 50 stycken var 😡

  • jenselias

    Medlem
    12 april, 2011 vid 07:51
    pjoter;652182 wrote:
    Haha, detta är ett spännande experiment på steffo. De flesta seriösa trådar brukar spåra ur, Det här är en urspårad tråd från början, undra om den blir seriös?

    Men alltså det är väl bjumburger, sam å resten av EH ligan som gjorde dalen känt?

    Har svårt att tro att det blir överbefolkat där alltså, strömmar, stora vågor, berg/stenstrand och sen stora stenar lite utspridda i vattnet mitt i brytet. Även om många kommer åka dit och titta har jag svårt att tro att det blir crowded en stor dag.. Ligger ju också rätt dåligt till.

    Ha, ha! Du får komma och köra Stenstrand en stor dag Pjoter (den är jätteosecret dessutom). Bara för å flytta din baslinje lite, då kommer du nog se förbi såna petitesser sen. Glöm inte hjälmen hemma bara.

  • lima-ko

    Medlem
    12 april, 2011 vid 07:54
    jenselias;652210 wrote:
    Ha, ha! Du får komma och köra Stenstrand en stor dag Pjoter (den är jätteosecret dessutom). Bara för å flytta din baslinje lite, då kommer du nog se förbi såna petitesser. Glöm inte hjälmen hemma bara.

    Exakt, Torö ger och Torö tar, framförallt tar =).
    Har du vart ut i Sthlm redan Jens-Elias?

    /Andreas Wuopio

  • oskarryden

    Medlem
    12 april, 2011 vid 08:08

    Vad behöver man göra för att få sin egna tråd på Steffo??

  • pjoter

    Medlem
    12 april, 2011 vid 08:11

    Jens, Jag har aldrig sagt att man är närheten av klok om man tycker surfing i någon form är en bra hobby att hålla på medi sthlmstrakten.. 😉

    Att vara kitare i sthlm är ungefär som att vara störtloppsåkare i skåne. Skulle det mot förmodan komma snö finns det ändå inga ställen att köra.

  • mtias

    Medlem
    12 april, 2011 vid 08:16
    above_the_law;651985 wrote:
    Haze skriver ang min vädjan till tidigare inlägg om en unik spot:
    X är ju okänd eller? Snackas ju till och med på danska sidor om X så lägg ner det där!! Varit känt i ett par år nu så.

    Jag svarar:
    Hasse Lindborg:
    Nu tycker jag det får vara nog!
    Håller helt med Sam och för hans och övriga locals skull tycker jag vi alla borde visa lite respekt!!!

    Du säger att spoten är så känd. Till viss del ja, men få har hittat dit & ännu färre kör den.. so far….
    “Känd”?
    Konstigt då att så många hör av sig och försöker få vägbeskrivning!
    T o m sponsrade kitesurfare som kitat säsonger i Sydafrika och W Oz som skickat meddelande och frågat.

    Tycker nog att det är du som ska vakta din tunga (eller snarare ditt tangentbord).

    Glöm inte att jag vet vad du “går för”… eller snarare INTE går för.

    Är du lite “tokig” eller bara arbetslös?

  • jenselias

    Medlem
    12 april, 2011 vid 08:33
    oskarryden;652213 wrote:
    Vad behöver man göra för att få sin egna tråd på Steffo??

    Du trycker på (låt oss kalla den) knappen X, på websidan Y. Åh, faan den som säger något… det är ju secret. Hela Steffo skulle ju gå sönder annars.

  • regfellow

    Medlem
    12 april, 2011 vid 08:48

    haha, att brusa upp på ett forum är inte så lämpligt… är liksom svårt att släta över det och sen kommer alla gamar som skall hacka och få sagt sitt för att de har en liten snopp att kompensera för i månader efter…

    Surfromantik mixat med jantesvenssonsmentalitet är heller ingen bra mix…

  • oskarryden

    Medlem
    12 april, 2011 vid 10:36
    jenselias;652223 wrote:
    Du trycker på (låt oss kalla den) knappen X, på websidan Y. Åh, faan den som säger något… det är ju secret. Hela Steffo skulle ju gå sönder annars.

    X..X..XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX. Nu kör vi!

  • eklov

    Medlem
    12 april, 2011 vid 20:03

    Kolla med Hemulen, han brukar ha bra koll på vad som gäller i Dalen och när det bjuds upp till dans! Om inte han svarar så kolla med Snorkfröken, fast att hon är söt, piffig och lite fåfäng hjälper hon alltid gärna till…

  • above_the_law

    Medlem
    13 april, 2011 vid 10:16
    Regfellow;652226 wrote:
    haha, att brusa upp på ett forum är inte så lämpligt… är liksom svårt att släta över det och sen kommer alla gamar som skall hacka och få sagt sitt för att de har en liten snopp att kompensera för i månader efter…

    Surfromantik mixat med jantesvenssonsmentalitet är heller ingen bra mix…

    Det har du helt rätt i Ulrik:smile:!
    Nu är det ju så att jag inte är rädd för konflikter.
    Någon måste ta dom obehagliga diskussionerna på nätet också om “någon” vill ha förändring…
    Annars kommer personer som Hasse “Haze” Lindborg alltid att komma undan med både lögner, svindleri och enklare former av sabotage.
    Så nu är det tyvärr dags för en “BOMB” (och jag är pacifist så det vär bara en metafor)!
    Kom ihåg att jag faktiskt VARNADE dig Hans i flera privata meddelanden. OBS! Inte hotade… Men du kunde helt enkelt inte låta bli, för det har du ju kommit undan med förr…:wink:

    OBS! Det här är INTE menat som eller ens i närheten av förtal, utan bara fakta. Var vänlig och hör med alla som Hans Lindborg haft någon form av affärsmässig förbindelse med och du kommer att märka att alltför många är mycket, ska vi kalla det “skeptiska”…

    Här kommer en förklaring, till den tråd som “egentligen” diskuteras här och som jag bett om att INTE förstora upp/hålla vid liv, men som många tyckt varit fantastiskt roligt att blåsa upp i alla fall...

    Jag presenterar förklaringen med hjälp av ett privat meddelande som jag skickat till Guy, som startade den “olyckliga” tråden i fråga:

    Citat:
    Ingen fara Guy!
    Det har nog redan “blåst över”, ha ha…
    Trodde man kunde ta bort trådar helt, men vet inte säkert. Däremot kan man väl “redigera” och lägga in t ex ett alias för spotten, som inte går att googla på och hitta vägbeskrivning så lätt, t ex Le Vallé;-).

    Annars har du säkert rätt i att det inte är någon fara för överbefolkning där… Jag bad dig mest p g a att Sam blev lite oroligt när folk började fråga om vägbeskrivning (med all rätt tycker jag).

    Att jag blev lite “trött” berodde ENBART på att Hasse “Haze” Lindborg kom med sitt kaxiga och dumma inlägg och sedan bara skulle djävlas så mycket som han kunde genom att söka upp alla inlägg där Dalen någonsin nämnts och sedan “feta” dom med i RÖTT.
    Vilken xxx xxx-skalle!!!
    Det värsta är dock att han är tidernas största och sämsta “snackesurfare”, som inte heller drar sig för att lura sk “vänner” och arbetsgivare på olika sätt.
    Någon måste våga sätta stopp för hans framfart helt enkelt, men ingen verkar våga p g a att de inte vill riskera att bli terroriserade och smutskastade på nätet av honom (eller hans mindre vetande “hejdukar”). Han har duperat både surfare, kitare och branschfolk inom sufing/kitesurfing och skidåkning i flera års tid nu utan att bli ställd inför “rätta”!
    Han har bl a lurat och är skyldig alt. har varit skyldig flera personer/företag pengar/tjänster (under en längre tid):

    OBS!
    Jag röjer naturligtvis inte mina källor, p g a den uppenbara risken att Hans Lindborg då får chansen att ställa till olägenheter för dom igen.
    Jag har heller INTE någon företagsmässig tvist med Hans Lindborg, men har fått nog av att ingen annan säger ifrån, så att andra slipper råka illa ut p g a Hans “Haze” Lindborg.

    Sorgligt och såååå fel om han får fortsätta att lura folk utan att det kommer upp till ytan.

    Där har du grundanledningen till att jag INTE bara ignorerade den diskuterade tråden här på Surfzone!…
    Det var inte alls ditt fel Guy!

    Ha det gott så ses vi på vattnet:-)

    /Nicco

Sida 2 av 2

Diskussionen ‘Hans "Haze" Lindborg ("alias, alias, alias")!’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hans "Haze" Lindborg ("alias, alias, alias")!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.