Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har dom semester eller…?

  • nilsson

    Medlem
    20 juli, 2006 vid 19:28

    http://www.lasurf.se/ Takoons nya återförsäljare.

  • imported_lars

    Medlem
    20 juli, 2006 vid 19:50

    jo, vet att lasurf säljer Takoon.., men är det så att Blå himmel överhuvudtaget inte säljer Takoon mer?

  • nilsson

    Medlem
    20 juli, 2006 vid 19:53

    Inte en aning!

  • trobban

    Medlem
    31 juli, 2006 vid 16:25

    Jag hade problem att få tag på blå himmel, men det ordnade sig. Jag fick en förklaring och en ursäkt som är godtagen.

  • imported_lars

    Medlem
    31 juli, 2006 vid 17:24

    Tyvärr verkar det inte gå så bra för dem vad jag hört från en som varit återförsäljare. Långsamma leveranser och en del historier har gjort att jag inte vill beställa därifrån. “måste” man så inte skulle jag välja förskottsbetalning iaf…

  • johnster

    Medlem
    31 juli, 2006 vid 17:33

    Kan meddela att jag också haft enorma problem med BlåHimmel! Beställde och betalade en våtdräkt vilken sen dröjde 17 dagar innan den damp ner i brevlådan. Vari kontakt med dom flera gånger och dom bara hävdade att deras administrationstid på varor i lager är 5-10 dagar så det var bara att vänta.

    Till Er som väntar så är jag dock ganska säker på att Era saker kommer efter hand. Bara att vänta tyvärr…

    Ps. Annars vet jag vart dom har sin sommarstuga i Båstad, he he :cool2: D.s

  • trobban

    Medlem
    1 augusti, 2006 vid 15:59

    Jag fick mina grejor på posten idag och även ett mail med en ursäkt och en fullgod förklaring till varför det varit svårt att få tag på dem. Med mailet i åtanke kan jag inte annat än att tycka att min beställning hanterats på ett helt ok sätt och jag kan inte annat än att rekomendera andra att beställa från dem. Dealen på deras GUL våtdräkter är verkligen kanon, men kolla på storlekstabelleninnan ni beställer, de är stora i storlekarna.

    ps. tog bort mitt förra inlägg eftersom det inte längre är aktuellt efter förklaringen jag fick.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har dom semester eller…?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.