Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing har du bil och vill tjäna några tusen

  • har du bil och vill tjäna några tusen

    Publicerad av annas på 9 augusti, 2010 vid 07:15

    Har du en gammal (el ny) bil som du vill hyra ut 4-5 veckor? Har en kollega som gärna betalar några tusenlappar. Han har sålt sin bil och får ny tjänstebil inom 4-5 veckor och orkar inte pyssla med att köpa en billig reservbil däremellan

    annas svarade 13 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • tobbekite

    Medlem
    9 augusti, 2010 vid 16:06

    jag har en gammal Volvo 745 ’89 som inte används för tillfället eftersom jag köpt ny bil. Startmotorn är precis bytt. Enda som strular på den är trasig bränslemätare och pyspunka på vänster framdäck.
    Pyspunkan löste jag genom att pumpa däcket varannan dag och bränslemätaren behövs inte, bara tanka fullt och nollställa trippmätaren så man vet när det börjar bli dags att tanka.
    Annars har den gått stabilt de två åren jag haft den.

    han kan få hyra den för 700kr/vecka.

  • kitemaster

    Medlem
    9 augusti, 2010 vid 21:57

    Jag har nog en bil över Anna, du kan ringa mig om det inte redan löst sig.

  • annas

    Medlem
    10 augusti, 2010 vid 14:47

    Tack snälla ni för era svar, det hann lösa sig innan arbetsdagen var slut igår.
    Har ni däremot en projektor (dvs för att visa ppt i datorn på vägg 🙂 ) att hyra ut 6 torsdagskvällar i höst så får ni gärna maila mig pris för det anna@kiteteam.se
    Tusentack!

  • debkausf

    Medlem
    10 augusti, 2010 vid 15:30

    Inget mer du behöver???!! Själv behöver jag någon som kan jobba gratis åt mig tills i mars! Pma mig bara

  • kenjie

    Medlem
    10 augusti, 2010 vid 16:29

    Tar hjärtligt imot sponsorer som betalar för mina wainman hawaii kites och brädor.. 😛

  • annas

    Medlem
    11 augusti, 2010 vid 08:44
    debkåusf;625044 wrote:
    Inget mer du behöver???!! Själv behöver jag någon som kan jobba gratis åt mig tills i mars! Pma mig bara

    🙂 Jaja, jag vet, men det var värt ett försök när man ändå var igång. Har insett att kitare är en bra blandning fixare

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing har du bil och vill tjäna några tusen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.