Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HÄr på Cold Hawaii WorldCup i Danmark

  • HÄr på Cold Hawaii WorldCup i Danmark

    Publicerad av dude på 18 september, 2010 vid 09:20

    Hej på er alla!

    Här i Klittmöller, Hanstholm och andra spots runtom blåser det som sällan skådat. Vågorna utmanar och själv hade jag av masten tumlande i vågorna med mitt 4.2, men de e ju ok eftersom HotSailsMaui har en deal att om du lämnar in delen som är sönder så får man en ny för hundra dollar. Ja, tacka vet jag service. Men det är något som det kännts som de vart riktigt sparsamma med på Nystrups Camping där vi bor här i klittmöller – täcken o kuddar vart vi utan första natten, för det visste vi inte att det inte ingick… Men det är nog bara jag som inte är inkörd i vad livet på camping innebär :).

    Idag är det supersession idag igen. Oväntat för mig vann Kauli Seadi i år. Men Campellos enträgna taktik att galet testa på manövrar han inte riktigt behärskar lönade sig i gårdagens Super Session då han vann.

    Over från cafét med utsikt över Klittmöllers tävlingsområde – nu kommer snart dagens Super Session igång!

    //Niklas

    sioman svarade 13 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • fastlandsguten

    Medlem
    18 september, 2010 vid 18:44

    Idag bröt Bujama? masten och Niklas sin bräda. Albeau trodde min röda hjälm var ett rundningsmärke 🙂
    Hanstholm var brutalt underbart.

  • fastlandsguten

    Medlem
    19 september, 2010 vid 09:59

    Niklas laddar på framåt i Hanstholm, överriggad 4.2

  • svenne

    Medlem
    19 september, 2010 vid 14:11

    Härligt, Niklas är lika blindgalen som vanligt. Ja gillart!

  • robin

    Medlem
    19 september, 2010 vid 20:22

    Bra där Niklas!!

  • sioman

    Medlem
    20 september, 2010 vid 11:12

    Kan slänga upp lite bilder ifrån Hanstholm/Klitmöller 2010, om någon vill se dvs.

  • svenne

    Medlem
    20 september, 2010 vid 11:24
    SiomaN;632062 wrote:
    Kan slänga upp lite bilder ifrån Hanstholm/Klitmöller 2010, om någon vill se dvs.

    Bajsar björnar i skogen?

  • skarabe

    Medlem
    20 september, 2010 vid 20:18

    En liten Pushloop-into-forwardsekvens på Kauli (tror jag). Tyvärr från långt avstånd, men ni fattar..

  • skarabe

    Medlem
    20 september, 2010 vid 20:25

    “Lagom” höjd på backloopen..

  • m3lk3r

    Medlem
    20 september, 2010 vid 21:14
    sioman;632062 wrote:
    kan slänga upp lite bilder ifrån hanstholm/klitmöller 2010, om någon vill se dvs.

    nej tack!

  • basse

    Medlem
    21 september, 2010 vid 08:51
    skarabe;632148 wrote:
    En liten Pushloop-into-forwardsekvens på Kauli (tror jag). Tyvärr från långt avstånd, men ni fattar..

    Jupp, det är Kauli. Det är bara han som hänger som en Apa mitt i det hoppet! Ser för roligt ut tycker jag.

    Han i bakåten är Leon Jamaer som jag tycker körde jäkligt bra!

    Timo hade grönast dräkt iaf… 😀

  • sioman

    Medlem
    23 september, 2010 vid 14:46

    http://www.facebook.com/album.php?aid=309726&l=56ed2017a8&id=669428437

    Lite bilder, har 1200 till på hårddisken….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HÄr på Cold Hawaii WorldCup i Danmark

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.