Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hardcore helgen närmar sig!!

  • gurra1978

    Medlem
    15 september, 2007 vid 07:08

    Grannens motorcykel har blåst omkull här utanför min port. Det kommer bli grymt idag. Jag ska filma årets dag.

  • jps

    Medlem
    15 september, 2007 vid 09:13

    Perfekt! Väntar ivrigt på nya fiiina filmer 🙂

  • drakglenn

    Medlem
    15 september, 2007 vid 09:13

    Filma?? surfa menar du väll Gurra!!!!

    Måste vara den enda dedikerade vindsurfaren som sitter hemma:crazy:
    A-viken måster vara episk, själva F


    n också:mad:

    Det ända som håller mig uppe är gryme filmen “Bigdaylista”, grym surf, musik och ladda uppför surf rulle, helt klart favoriten!!!!!

    Ge järnet där ute gubbs!!!

    //Glenn

  • ola_p

    Medlem
    15 september, 2007 vid 11:42

    @Oregistrerad 415039 wrote:

    Om man nu trots allt befinner sig i TJOCKHULT on the BIG SATURDAY 2007 kan man ju ev. trösta sig med kaffe, och i så fall kan du skippa alla ovan nämnda ställen och besöka Espresso bar Sosta på Sveavägen, men jag skulle nog dränka mig i sprit och ångest över att inte kunna rida de perfekta vågorna som kommer att infinna sig i Malen/Båstad vid lunch efter att nattens hårda NV-vind har gjort sitt jobb. Fan vad gött det ska bli…..
    /Doffe

    Sosta är klart godkänt, redan hittat dit. Lagom promenad från skolan (sveavägen 34). Men det är ju inte lika bra som da matteo i Gbg.

    Förväntar mig en redig dos bild och film från helgen på rätt sida av sverige.

  • poppo

    Medlem
    15 september, 2007 vid 12:27

    Fick rapport om att Torö bjöd på klockren sideshore med logohögt och solsken i morse, dessutom en våg som packar bra mkt mer punch i läppen än de flesta ställen i sveriges framstjärt. 🙂 Tyvärr jobbar jag hela helgen så jag “njuter” av gratis scanomat-kaffe. Hoppas ni laddar järn där över hela landet, ser fram mot film och bilder.

    @Ola_P 415149 wrote:

    Sosta är klart godkänt, redan hittat dit. Lagom promenad från skolan (sveavägen 34). Men det är ju inte lika bra som da matteo i Gbg.

    Förväntar mig en redig dos bild och film från helgen på rätt sida av sverige.

    @Oregistrerad 415039 wrote:

    Om man nu trots allt befinner sig i TJOCKHULT on the BIG SATURDAY 2007 kan man ju ev. trösta sig med kaffe, och i så fall kan du skippa alla ovan nämnda ställen och besöka Espresso bar Sosta på Sveavägen, men jag skulle nog dränka mig i sprit och ångest över att inte kunna rida de perfekta vågorna som kommer att infinna sig i Malen/Båstad vid lunch efter att nattens hårda NV-vind har gjort sitt jobb. Fan vad gött det ska bli…..
    /Doffe

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hardcore helgen närmar sig!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.