• skotten

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 12:14

    yeah but you dont mean cheaper scabby… because they look and feel nice, they just dont have the technical thing going on for them like the mystics do

  • yann

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 12:25

    Mjersen, är storlekarna som på andra selar ungefär? Jag brukar köra en medium och den funkar både med 6/4an och snowkite (om jag andas in när jag spänner den).

  • jonaish

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 12:32

    @skotten 536031 wrote:

    yeah but you dont mean cheaper scabby… because they look and feel nice, they just dont have the technical thing going on for them like the mystics do

    ord :smirk:

  • mjersen

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 20:11

    @Yann 536039 wrote:

    Mjersen, är storlekarna som på andra selar ungefär? Jag brukar köra en medium och den funkar både med 6/4an och snowkite (om jag andas in när jag spänner den).

    dom är rätt små i strl tror jag.. jag, kalle o johan kör medium. den sitter perfa med våtis men känns en aning för stor när man kör i bara boardies, men å andra sidan tror jag small blir för liten

  • mjersen

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 20:12

    @skotten 536031 wrote:

    yeah but you dont mean cheaper scabby… because they look and feel nice, they just dont have the technical thing going on for them like the mystics do

    exatly, the LF gear has the pimp thing going on instead..

  • beost01

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 22:04

    Har en Prolimit hadlow pro från 08. Såg att sömmarna nästan släppt helt samt att plasten som håller magplattan horisontal har gått sönder. Är det reklamation eller vad säger ni?

    Såg nya LF comp selen. Måste säga att den såg grym ut. Är det någon som sälger en sådan? (och kan skicka den så att jag kan ta med den till egypten på fredag). En svart i M…

  • pjoter

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 01:03

    @mjersen 536125 wrote:

    exatly, the LF gear has the pimp thing going on instead..

    har dom fixat så inte pimpet släpper efter ett par dagar på vattnet? 😉 😉

  • mjersen

    Medlem
    24 mars, 2009 vid 17:29

    @pjoter 536548 wrote:

    har dom fixat så inte pimpet släpper efter ett par dagar på vattnet? 😉 😉

    javiist! det va demo selar vi hade fått tag i då =) inte alltid bäst att ha det nyaste först!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.