Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing has anyone ever seen…

  • krillan82

    Medlem
    29 januari, 2011 vid 21:35

    Du skulle sett Nicke i SA var fan riktigt kul att se

  • m3lk3r

    Medlem
    30 januari, 2011 vid 01:01

    🙁 🙁 🙁

  • davids

    Medlem
    30 januari, 2011 vid 04:42

    Haha… nja.. det är ovanligt.. till och med boysen här på Maui, Robby, Kai, Bernd, Mark som köttar hårdare och kan fler grejer än någon har samma “problem” många av tricken är bara en jävla slam i vattnet och sen får de starta om från noll fart. Men vissa trick som de landar på vågfacet landas med speed så de kan köra vidare.. Jag vet vad du menar skotten, och det är det som ser så fånigt ut med stora bakloops eller pushloops att de ju faktiskt i princip crashar efter tricket..

  • skotten

    Medlem
    30 januari, 2011 vid 08:30

    …………….

  • m3lk3r

    Medlem
    30 januari, 2011 vid 12:16
    Davids;645484 wrote:
    Haha… nja.. det är ovanligt.. till och med boysen här på Maui, Robby, Kai, Bernd, Mark som köttar hårdare och kan fler grejer än någon har samma “problem” många av tricken är bara en jävla slam i vattnet och sen får de starta om från noll fart. Men vissa trick som de landar på vågfacet landas med speed så de kan köra vidare.. Jag vet vad du menar skotten, och det är det som ser så fånigt ut med stora bakloops eller pushloops att de ju faktiskt i princip crashar efter tricket..

    Ja precis, som när en ickesurfande polare kollar på något råballt klipp när en snubbe gör en tight backloop och säger “åh synd han klarade det inte”..
    Det är synd för det ballaste är när någon har ett riktigt flow och back/pushloops brukar inte gå ihop med flow tyvärr.

  • Kjello

    Gäst
    30 januari, 2011 vid 14:58

    [ame=”http://vimeo.com/18996803″]Untitled on Vimeo[/ame]
    But this look real and cool. only “some” cuts when landing.

  • olla

    Medlem
    31 januari, 2011 vid 08:47
    skotten;645457 wrote:
    a windsurfer actually land and ride out of a trick?

    I aint saying it doesnt happen…

    Jag var iallfall nära en gång i habo 2004 o min kompis fick det på film

    http://www.continentseven.de/windsurfmove606.html

  • roniboy

    Medlem
    31 januari, 2011 vid 11:22

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing has anyone ever seen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.