• Publicerad av cheech på 22 april, 2009 vid 18:34

    Ska dit kring nyår och bada. Tar tacksamt emot tips gällande surf, måsten, boende ge mig allt ni har…

    cheech svarade 15 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • samhansson

    Medlem
    22 april, 2009 vid 19:12

    det är JetSetPete du ska snacka med, han har vatt på alla feta ställen

  • anr

    Medlem
    22 april, 2009 vid 19:29

    Ja, JetSetPete är en sann glidare

  • christian12345

    Medlem
    24 april, 2009 vid 14:44

    Det beror nog lite på din nivå. Själv gillade jag Oahu north shore där vinden är stabil och där du kan surfa nästan var som helst. Pipeline tyckte jag var fin men där kan det vara många riktiga surfare att trängas med.

    Maui har grymt fina vågor och det är bara att sticka till kite-beachen och rigga så får du grymma grymma grymma vågor, även om de inte är jättestora. När jag var där var vinden mycket mer instabil på Maui än på Oahu och det är ju lite sådär.

  • skanepaul

    Medlem
    24 april, 2009 vid 19:09

    Man kan väl inte surfa på Hawaii???

  • cheech

    Medlem
    27 april, 2009 vid 18:36
    christian12345;542592 wrote:
    Det beror nog lite på din nivå. Själv gillade jag Oahu north shore där vinden är stabil och där du kan surfa nästan var som helst. Pipeline tyckte jag var fin men där kan det vara många riktiga surfare att trängas med.

    Maui har grymt fina vågor och det är bara att sticka till kite-beachen och rigga så får du grymma grymma grymma vågor, även om de inte är jättestora. När jag var där var vinden mycket mer instabil på Maui än på Oahu och det är ju lite sådär.

    Kunskaperna är väl sisådär. Vill försöka undvika de mest crowded ställerna, så man kan ägna sig åt surf och inte hålla reda på vad fan alla andra sysslar med. Kan även tänka mig att det blir lite mer folk rent generellt då både surfare, vindsurfare och kites kör på samma ställen. Men har du några goa tips så dela gärna med dig!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.