• anonym-anvandare

    Medlem
    21 december, 2001 vid 07:54

    Kolla in filmen “Sand mellan tårna”. Där gör dom spotchecks längs hela North Shore och dom har lite tips om allt möjligt i den filmen, BRA FILM!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 december, 2001 vid 09:13

    Den filmen är inte bra enligt min smak men det Markus är ute efter är nog mer konkreta Saker vilken är den bästa brädstorleken? segelstorlekar? Tips på boende,biluthyrning
    m.m.
    Jag kan inte svaret på dessa men kanske någon annan kom igen nu någon som varit där ge grabben några svar?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 december, 2001 vid 09:21

    http://windsurfari.com/
    Åker om en vecka…
    /M

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 december, 2001 vid 11:06

    Kommer stanna till i Honolulu en en dryg vecka. Är det någon mening med att ta sig över till Maui? eller ska man segla diamond head eller vad finns det för spots på ohao?
    Hur tar man sig enklast över till Maui? Vad kostar det?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 december, 2001 vid 12:29

    Har ni råd så flyg över till Maui det tar 20 minuter. På Maui finns allt som en vindsurfare önskar sig. Allt från nybörjar ställen till Ho´okipa. De ställen jag seglade på låg längs norra sidan alldeles i närheten av flygplatsen. Men hyrbil är ett måste.
    På Oahu kan jag rekommendera Kailuha, lättseglat ställe med lite vågor en bit ut. Gott om plats och trevliga människor. Inte lika mycket vind som på Maui, men fullt tillräckligt. Jag var på Oahu i november och då fanns varken vågor eller vind vid diamondhead.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 december, 2001 vid 12:29

    Har ni råd så flyg över till Maui det tar 20 minuter. På Maui finns allt som en vindsurfare önskar sig. Allt från nybörjar ställen till Ho´okipa. De ställen jag seglade på låg längs norra sidan alldeles i närheten av flygplatsen. Men hyrbil är ett måste.
    På Oahu kan jag rekommendera Kailuha, lättseglat ställe med lite vågor en bit ut. Gott om plats och trevliga människor. Inte lika mycket vind som på Maui, men fullt tillräckligt. Jag var på Oahu i november och då fanns varken vågor eller vind vid diamondhead.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 december, 2001 vid 21:39

    Sand mellan tårna är en skitbra film! Den bästa överlevnadkicken man kan få en vintarfredag som denna!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 december, 2001 vid 22:07

    Dessa frågor säger dom i filmen, men du har väl missat det helt enkelt. Det är inte lätt att hänga med när folk berättar hur det är där. Hur som dra dit!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.