Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hawaii i augusti! Fler som ska dit?

  • Hawaii i augusti! Fler som ska dit?

    Publicerad av yomoooo på 11 juni, 2012 vid 18:37

    Hej!
    Jag och flickvännen kommer att vara på Maui från 31 juli till 20 augusti. Vi kommer att bo på norra sidan ön, nära flygplatsen.

    Är det nån mer som ska till Hawaii i augusti? Vore trevligt att höra om man ändå är där samtidigt 🙂

    /J

    yomoooo svarade 11 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • elenah

    Medlem
    27 juni, 2012 vid 10:42

    härligt låter trevligt. funderar själv på att åka. har en vän som pluggar psykologi där….är det första gången ni åker dit?

  • elenah

    Medlem
    29 juni, 2012 vid 10:51

    du kanske kan kolla up det här..
    http://www.reseguiden.se/forum/diskussioner/usa/hawaii

  • elenah

    Medlem
    29 juni, 2012 vid 13:27

    nin brors äldsta dotter bor på Bahamas och just nu är hon hemma i Sverige eftersom hon tycker att det är ALLDELES för varmt på Bahamas så här mitt i sommaren….Men gillar du värme så åk till Bahamas, det är ganska dyrt där men väldigt vackert och då allra helst om du vistas på en båt. Rekommenderas starkt…

  • elenah

    Medlem
    29 juni, 2012 vid 14:39

    här är en till sida du kan kolla in: http://www.ehawaii.gov/dakine/index.html

  • elenah

    Medlem
    29 juni, 2012 vid 15:10

    hoppas ni får en underbar resa tillsammans. hör av er och ta upp lite bilder när ni kommer tillbaka. jag har samlat alla bilder från mina resor och lagt dem undan som jag ska trycka block av senare.
    sköt om er…..om jag hör eller får reda på mera information ska höra av mig.

    🙂

  • yomoooo

    Medlem
    13 juli, 2012 vid 19:24

    Tack för tipsen! Har varit lite dålig på att följa upp den här tråden, gick lite segt i början. Nu är det bara knappt tre veckor tills det bär av 🙂

    Ska definitivt slänga upp några bilder när vi är hemma, eller eventuellt därifrån

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hawaii i augusti! Fler som ska dit?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.