Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hawaii Windsurfing utrustningar – Billiga?

  • Hawaii Windsurfing utrustningar – Billiga?

    Publicerad av anonym-anvandare på 19 juni, 2002 vid 07:09

    På väg till Hawaii… och undrar skaffa nya windsurfing utrustningar. var rekommenderas ni jag bör köpa. här i sverige eller där nere på Maui?.. Billigt där nere trots höga dollar?.

    anonym-anvandare svarade 21 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 juni, 2002 vid 00:26

    Är det du Jojo i Ståkhålm??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 juni, 2002 vid 17:34

    Ja det är jag Jojo… Gömmer du dig?… 😀

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2002 vid 22:07

    Visste väl det! Jaså på väg till Maui.. fan vad avis man blir! Ska du tämja ngr JAWS?!? Vindsurfar i Gbg själv! E det ngr andra i vår “krets” som oxå håller på?
    MagnusB

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 juni, 2002 vid 15:58

    Hej du!, skojigt.

    nej inte vad jag vet faktiskt, nog är det bara vi två.. men häng med ner till Hawaii så kan vi leka med monster vågar.. när jag e tillbaka (om jag överlever, 3xknack så kommer jag över så kan vi surfa ihop under hösten, brukar blåsa bra där i gbg under hösten…. eller hur..

    Shaka som de säger på Hawaii….Typ Hang Loose

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 juni, 2002 vid 22:53

    Tjena! Ja samma här, visste bara en som surfar. Annars hade det vatt kul att fixa camp o surf på HagaPark, Apelviken eller nåt annat skoj. Hör av dig när du kommer över till Västkusten. Ja hösten, då snålar inte vinden. Jag e ingen pro men håller på o lära mig, började iår och e nu helsåld på windsurfing. Tjötar på min sambo om surfprylar o kolhalter, nu e hon less på mig.. hehe.. hrmm….
    När åker du??
    Ha det gött!

  • petter

    Medlem
    1 juli, 2002 vid 15:52

    Ingenting är tyvärr billigt på maui…. priserna på prylar är typ som här hemma men visst kan du fynda så tänker du ändå köpa nytt kan du lika bra göra det där. Utbudet är större och du slipper oroa dig för att det ska bli förstört på flyget eller att du ska behöva betala övervikt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 juli, 2002 vid 14:48

    Tack för tipset Petter……

    Jag åker den 11e juli och blir borta 5 veckor…
    Ha det… Jojo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hawaii Windsurfing utrustningar – Billiga?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.