Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hbg kite beach

  • larssa

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 05:53

    Blir det shysst väder så kan jag följa med som kameraman, annars får ni gärna träna på barnpassning en stund så kan jag sticka ut jag med. Skall Marcus med?

  • davids

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 09:01

    Kollar ut genom fönstret här i M-berg nu och vinden ser KASS ut… men förhoppningsvis kommer det senare, om inte allt blåste sönder över natten. Ses vid 2 då kanske

    EDIT: tar tillbaka det, börjar fläska på rätt rejält här nu

  • annasofia

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 10:00

    Ingen som tänker köra på kitebeach el fortuna idag?
    Jag vill ju…..

  • larssa

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 11:09

    @Davids 483039 wrote:

    Kollar ut genom fönstret här i M-berg nu och vinden ser KASS ut… men förhoppningsvis kommer det senare, om inte allt blåste sönder över natten. Ses vid 2 då kanske

    EDIT: tar tillbaka det, börjar fläska på rätt rejält här nu

    Vi kör ut dit nu!
    Ses där!

  • marcel_101

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 12:29

    hmmm vart tar alla vägen ?

  • jonasm

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 13:27

    Grym prognos kommande fem dagarna: 8-11 m/s varje dag, väst, enligt både dmi och foreca. Risk för regn iof.

    Var rekommenderar ni att man kör på Väst? Sports från Landskrona upp till Halmstad intressant för oss – bor i Lerberget kommande veckorna

  • sonkie

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 13:41

    Hej!

    Var ligger Margreteberg? Norr om HBG? Hur är det där? långgrunt? stenar?
    Jag följer gärna med ut i HBG-trakten från lördag och framåt.

    /Sara

  • hbgkitare

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 15:45

    Hahaha, har kört med 9:an både igår och idag. Det är grymt plattvatten i Åsa och fin sandstrand precis vid campingen vi bodde på. Nu är vi uppe på Orust på Slussens Pensionat, skall käka en 3-rätters ikväll och lyssna på Hellsongs. Imorgon blir det till att kolla in nya kiteställen på ön, avger rapport senare!

    Ps.
    Vi har förlovat oss!

  • vogon-jeltz

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 16:26

    OOO GRATTIS Marcus då e du riktig gubbe nu då 🙂
    hör av dig om du kommer hem till helgen.
    och du lurar inte mig så lätt du hade bara 12:an med dig sen tror jag du bara har tofflat hela veckan typ: åå nä jag sitter hellre här och myser med dig sara än att kita 🙂

  • marcel_101

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 17:50

    @Hbgkitare 483155 wrote:

    Hahaha, har kört med 9:an både igår och idag. Det är grymt plattvatten i Åsa och fin sandstrand precis vid campingen vi bodde på. Nu är vi uppe på Orust på Slussens Pensionat, skall käka en 3-rätters ikväll och lyssna på Hellsongs. Imorgon blir det till att kolla in nya kiteställen på ön, avger rapport senare!

    Ps.
    Vi har förlovat oss!

    haha hmm du börjar närma dig 50 strecket illa kvickt

  • wallin2

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 18:59

    Hej på er. Det var jag som fotograferade med det ”lilla” objektivet :blush:

    Tänkte kanske det var någon som var intresserad av att se bilderna började med ca 600 bilder och har kvar 50 stycken. Tyvärr dog batteriet i början så jag har inte så många olika personer med på bilderna.

    Kom gärna med tips hur jag kan få bättre bilder eller något annat.

    / Johan “som glömde prensentera sig :tongue: ”

    http://www.skitbilder.se/bilder/20080715_margreteberg/

  • vogon-jeltz

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 19:17

    @wallin2 483193 wrote:

    Hej på er. Det var jag som fotograferade med det ”lilla” objektivet :blush:

    Tänkte kanske det var någon som var intresserad av att se bilderna började med ca 600 bilder och har kvar 50 stycken. Tyvärr dog batteriet i början så jag har inte så många olika personer med på bilderna.

    Kom gärna med tips hur jag kan få bättre bilder eller något annat.

    / Johan “som glömde prensentera sig :tongue: ”

    http://www.skitbilder.se/bilder/20080715_margreteberg/

    .
    Shit va kul. riktigt fin kvalle på bilderna men med din lilla blygsamma utrustning så förklarar det nog saken 🙂 . du ska få litte feedback när jag ögnat igemon

  • vogon-jeltz

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 19:30

    Du är hjärtligt välkommen nästa gång det blåser här i trakterna . Jag kan skicka PM till dig och säga vart vi ska åka .
    Grym skärpa på så långt avstånd.
    Kul domännamn btw 🙂

  • marcel_101

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 19:38

    @wallin2 483193 wrote:

    Hej på er. Det var jag som fotograferade med det ”lilla” objektivet :blush:

    Tänkte kanske det var någon som var intresserad av att se bilderna började med ca 600 bilder och har kvar 50 stycken. Tyvärr dog batteriet i början så jag har inte så många olika personer med på bilderna.

    Kom gärna med tips hur jag kan få bättre bilder eller något annat.

    / Johan “som glömde prensentera sig :tongue: ”

    http://www.skitbilder.se/bilder/20080715_margreteberg/

    jaha då va det bekräftad man ser helt jevla efterbliven ut när man kitar hahah =) dock jevligt fina bilder riktigt bra tackar , hade varit roligt med lite bilder som inte är så nära också inte så in zoomat om du förstår vad jag menar =) det va mitt tips, annars kanon, kan inte du bli vår egna fotograf som följer oss =)))

  • wallin2

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 19:59
    Marcel_101;483203 wrote:
    jaha då va det bekräftad man ser helt jevla efterbliven ut när man kitar hahah =) dock jevligt fina bilder riktigt bra tackar , hade varit roligt med lite bilder som inte är så nära också inte så in zoomat om du förstår vad jag menar =) det va mitt tips, annars kanon, kan inte du bli vår egna fotograf som följer oss =)))

    Tack så mycket för alla trevliga ord. Okey så ni vill ha bilder med mindre ”zoom” ska stå vid billarna nästa gång J fördelen med långt tele är att man kan ju alltid backa längre back om det blir för tajt. Tyvärr jobbar jag mycket kvällar nu under sommaren jag börjar runt börjar 16 och slutar 22. Eller så slutar jag 18:30

    Men ni är mer en välkomna att höra av er om ni är i Kullabygden igen Ängelholm och Nora Helsingborg går också bra . Har tyvärr lite svårt med Rydebäck på grund av bensinpriset .

    Är intresserad av att fota allt med surf i Nordväst Skåne, ska fixa en ordentlig domänadress till bildernam inom en rimlig framtid.

    Med vänlig hälsning

    Johan

    Om någon bryr sig så fottar jag med en begangnad 800mm f/5.6 från sigma

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hbg kite beach

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.