Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hbg kite beach

  • vogon-jeltz

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 20:01

    @Marcel_101 483203 wrote:

    jaha då va det bekräftad man ser helt jevla efterbliven ut när man kitar hahah =) dock jevligt fina bilder riktigt bra tackar , hade varit roligt med lite bilder som inte är så nära också inte så in zoomat om du förstår vad jag menar =) det va mitt tips, annars kanon, kan inte du bli vår egna fotograf som följer oss =)))

    Ha ha gillar den bilden när du shippar efter andan 🙂
    Håller med om att det hade varit kul med lite avstånds bilder varvat med sådana bilder som du tog idag.

  • larssa

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 20:33

    Grattis era turturduvor:p

  • davids

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 21:28

    Sköna bilder och imponerande kvalitet med ett 800mm Sigma objektiv! Synd att actionbilderna blev lite “sådär” på mig iaf, haha:) Bättre lycka nästa gång;) Kommer vara ute på Margereteberg typ varje dag om det blåser mer än 8ms SV-NV vanligtvis vid lunchtid om du har vägarna förbi. Kul med bilder, får väl prestera lite bättre nästa gång, trodde det var nån tysk ornitolog som stod där och fota, haha 😉

  • larssa

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 21:31

    lite fler bilder från M-berg idag.

  • davids

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 21:43

    @sonkie 483124 wrote:

    Hej!

    Var ligger Margreteberg? Norr om HBG? Hur är det där? långgrunt? stenar?
    Jag följer gärna med ut i HBG-trakten från lördag och framåt.

    /Sara

    Margereteberg ligger mellan Höganäs och Strandbaden, ca 2 km norr om Höganäs. Körr längs v111 så kan du inte missa skylten strax innan du kommer in i Strandbaden. Det blir djupt väldigt ganska snabbt och mycket “vågor”. En del sten på botten längst in och längre norrut är där 3-4 stora stena längre in mot stranden, men så långt bort behöver man inte köra. SV är bäst då det faktiskt blir ganska fina vågor och fint plattvatten mellan vågorna. i V-NV blir det stökigare och choppigare

  • jonasm

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 08:35

    Vi är 2 st som åker från Viken och kollar M-berg om 1h, om inte bra så fortsätter vi till Ängelholm

  • annasofia

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 10:27
    Hbgkitare;483155 wrote:
    Hahaha, har kört med 9:an både igår och idag. Det är grymt plattvatten i Åsa och fin sandstrand precis vid campingen vi bodde på. Nu är vi uppe på Orust på Slussens Pensionat, skall käka en 3-rätters ikväll och lyssna på Hellsongs. Imorgon blir det till att kolla in nya kiteställen på ön, avger rapport senare!

    Ps.
    Vi har förlovat oss!

    Grattis!!
    Låter som du har ordnat till en kanonsemester med både kite o mys:smile:

  • nniillaamm

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 10:35

    Grattis Grattis Grattis till förlovningen :laugh:

  • marcel_101

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 12:27

    mathiason blev det nån kite idag =) jag känner mig seg hahaha =)

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hbg kite beach

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.